Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:02:44 GMT

تکلیف کاندیدای اصلی نیروهای انقلاب تا آخر هفته مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۷۸۴

تکلیف کاندیدای اصلی نیروهای انقلاب تا آخر هفته مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز دوشنبه در نشست خبری به تشریح برنامه ها و فعالیت های شورای متبوعش در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: تا این لحظه با توجه به شرایط روز جلو آمدیم و کارهای خودمان را جلو می بریم و برنامه هایی داریم که معرفی کاندیدها در برنامه های ماست بعد از آن افرادی که در کنار کاندیدای ما هستند مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: تکلیف کاندیدای اصلی نیروهای انقلاب تا آخر هفته مشخص می شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اظهار داشت: شورای ائتلاف در کنار کاندیدای متبوع خود خواهد بود و پس از انتخابات هم این حمایت را انجام خواهد داد. حتما در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کمک خواهد کرد.

رسولی گفت: مجلس هم بازوی قوی در کنار دولتی خواهد بود که از دل جریان انقلاب بیرون می آید.

تکمیل می شود...

کد خبر 5208595 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مجلس انقلاب انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی محمد جواد ظریف فلسطین شورای نگهبان برجام روز قدس روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی انتخابات ریاست جمهوری صحن مجلس سید عباس عراقچی ایالات متحده امریکا نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز؛ اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید؛ هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227605 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود