Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری لبنان امروز (دوشنبه) از دیدار قریب الوقوع رهبران مقاومت اسلامی از کشورهای عراق، لبنان، ایران و سوریه در دمشق خبر دادند.

 به نقل از وبگاه لبنانی «لیبانون دیبایت»، قرار است طی یکی دو روز آینده نشست مهمی در دمشق بین رهبران مقاومت اسلامی منطقه از جمله ایران، عراق، لبنان و سوریه تشکیل شود.

وبگاه لبنانی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در این دیدار آخرین تحولات در منطقه همزمان با آغاز رزمایش نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی فلسطین مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه به این وبگاه گفتند که در این نشست قرار است که یک سری تصمیمات مهم مربوط به اوضاع سوریه و لبنان و تشکیل اتاق عملیات واحد برای پیگیری همه تحولات احتمالی  اتخاذ شود.

ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای انجام بزرگترین رزمایش از زمان تاسیس‌ این رژیم در سرزمینهای فلسطینی را که شبیه سازی جنگ یک ماهه فراگیر از شمال تا جنوب اراضی اشغالی است، آماده می‌کند.

این رزمایش شامل جنگی همه جانبه علیه جنبشهای «حزب الله» و «حماس» و شلیک گسترده موشک‌های صهیونیستی از همه جبهه‌ها می‌باشد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که این رزمایش نظامی از قبل برنامه‌ریزی شده بود و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، رسانه‌های لبنانی دیروز گزارش دادند که نیروهای حزب الله لبنان در طول مرزهای جنوب این کشور با سرزمینهای اشغالی فلسطین به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.

این رزمایش همزمان با ادامه درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی آغاز می‌شود.

در جریان حملات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی که از جمعه شب آغاز شده، تاکنون بیش از ۲۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

حزب الله لبنان از شلیک دهها موشک به مقر سامانه هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان کیلع در جولان  اشغالی سوریه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،‌ در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و شهر‌های امن، ساعت 12:35 بامداد روز یکشنبه مقر سامانه هوایی و موشکی در پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند. ‏

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی از شهرک نشینان ساکن شهرک‌های جولان خواستند در پناهگاه‌ها بمانند. 

پیش از این منابع خبری گزارش دادند که دهها موشک از جنوب لبنان به سمت  إصبع الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

مقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • نماینده حماس در لبنان: این پاسخ، حق طبیعی ایران بود
  • حمله حزب الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی
  • شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل
  • آغاز تجمع مردم گرگان و گنبدکاووس در حمایت از حمله پهپادی سپاه به سرزمینهای اشغالی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست