Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:29:45 GMT

امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۷۹۲۷

امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری است

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آزمون‌های پایه نهم از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه و آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاوله افزود: مجموعه آموزش و پرورش اتلاش می‌کند تا آزمون‌های حضوری پایه نهم و دوازدهم در نهایت امنیت و کیفیت برگزار شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم در ورود به دانشگاه تعیین کننده می‌باشند، اضافه کرد: آزمون‌های پایه نهم در فرآیند انتخاب رشته دانش آموزان تاثیرگذار است.

او اذعان کرد: تمهید مقدمات لازم برای برگزاری آزمون‌های حضوری از بهمن ماه سال گذشته آغار شده است و در این راستا رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی اعم از ضدعفونی حوزه‌های آزمون، فاصله گذاری استاندارد، غربالگری افزاد مشکوک، تمهید اتاق‌های ایزوله و تهیه لوزام بهداشتی مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش امتحانات نهایی اخبار دانش آموزی پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ حماسه حضوری دیگر از مردم یمن در حمایت از غزه
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی