Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: زائرسرای امامزاده سید ابراهیم شهر (ع) لاهرود به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط هیچگونه پذیرش و اسکان به ویژه در ایام تعطیلات عید سعید فطر نخواهد داش

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زائرسرای امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود به منظور پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط هیچگونه پذیرش و اسکان به ویژه در ایام تعیلات عید سعید فطر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خادم افتخاری و رابط فرهنگی کانون امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: هر سال در ایام تعطیلات عید سعید فطر، زیارتگاه مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) و مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلار باغی شهر لاهرود شاهد ورود بیشترین مسافران و گردشگران بوده اما امسال شرایط با سال های قبل متفاوت و پرریسک است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر لاهرود گذرگاه آبگرمه ای معدنی شابیل و قوتورسویی و نیز قله سبلان است، علیرغم اینکه بیشترین مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات عید سعید فطر سنوات گذشته، مرقد مطهر امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود را زیارت کرده و در زائرسرای این امامزاده اسکان موقت می یافتند و همچنین مجموعه گردشگری تفرجگاه داغلارباغی نیز که در سمت شمالی این امامزاده واقع شده با طبیعت بسیارخوش منظره و مفرح میزبان مسافران و گردشگران بوده است اما امسال به دلیل اعمال محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و تاکیدات مدافعان سلامت مبنی بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری و مسافرت های تفریحی در تعطیلات عید سعید فطر، این موضوع تحت تاثیر قرار خواهد گرفت به طوری که شاهد پذیرش و اسکان مسافران و گردشگران در زائرسرای امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود نخواهیم بود.

 

اسبری با بیان این که امامزاده جلیل القدر حضرت سید ابراهیم (ع) به لحاظ تشرف از خراسان به شهر لاهرود هدیه نفیس تربت خراسان به مردم منطقه بوده و گرانبهاترین میراث فرهنگی تربت خراسان در شمالغرب کشور است، یادآور شد:  امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) اولین و تنها امامزاده ای بوده که در شهرستان مشگین شهر دارای زائر سرا با امکانات رفاهی و بهداشتی جهت اسکان موقت گردشگران است و بدین جهت در تعطیلات عید سعید فطر سنوات گذشته بیشترین ورود مسافران و گردشگران را در این شهرستان داشته است اما امسال به دلیل وضعیت حاکم  بر جامعه از همه زائران و مسافرانی که قصد مراجعه به این زائرسرا و  سایر اماکن گردشگری مذهبی منطقه لاهرود را دارند، درخواست می شود به منظور پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا از سفر اجتناب و هرگونه مراجعه را به بعد از تعطیلات عید سعید فطر موکول کنند.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شیوع بیماری کرونا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امامزاده سید ابراهیم خراسانی ع عید سعید فطر زائرسرا اردبیل امامزاده حضرت سید ابراهیم امامزاده سید ابراهیم تعطیلات عید سعید فطر مسافران و گردشگران زائرسرای امامزاده شهر لاهرود عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶۷ هزار نفر از اقامتگاه‌های ویژه فرهنگیان استفاده کردند

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس آمار وزارت آموزش و پرورش تاکنون ۸۶۷ هزار و ۵۲۷ نفر از امکانات و محل‌های اسکان ویژه فرهنگیان استفاده کرده‌اند. به صورت کلی تا روز دهم فروردین، یک میلیون ۷۶ هزار نفر روز از اماکن اقامتگاهی، هتل‌ها، سوئیت‌ها و مدارس آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند.

بر این اساس اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با ۱۶۸ هزار و ۳۸۳ نفر روز در رتبه اول میزبانی از گردشگران نوروزی بوده و استان‌های اصفهان با ۱۱۸ هزار و ۸۲۱ نفر روز، خراسان رضوی با ۹۲ هزار و ۲۵۵ نفر روز، خوزستان با ۱۱۲ هزار و ۰۵۸ نفر روز و بوشهر با ۹۴ هزار و ۸۴۱ نفر روز به ترتیب بیشترین میزبانی را از گردشگران فرهنگی داشته‌اند.

فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند و پذیرش حضوری فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6064948

دیگر خبرها

  • ۸۶۷ هزار نفر از اقامتگاه‌های ویژه فرهنگیان استفاده کردند
  • اقامت بیش از ۱۰ میلیون نفر شب در مازندران
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است
  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
  • اسکان بیش از ۵۰۰ نفر از مسافران نوروزی بردسکن در نیمه اول تعطیلات
  • ۲ هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروز به فیروزکوه سفر کرده اند
  • بازدید روزانه ۲ هزار نفر از سد گتوند
  • اسکان ۳۵۰۰ مسافر نوروزی در زائرسراها و کمپ‌های موقت یزد