Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه گیلان از ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری در خصوص ممنوعیت تردد در تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: برابر تصمیمات کمیته ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به منظور مدیریت و مقابله با کنترل پیک چهارم این بیماری، تمامی سفرها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها ممنوع اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصمیمات جدید در خصوص ترددهای بین استانی افزود: با اعلام آخرین وضعیت منع تردد و ممنوعیت‌های ترافیکی برابر مصوبه کمیته امنیتی انتظامی وزارت کشور از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا پایان ساعت ۱۲۰۰ ظهر روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت سال‌جاری با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان گیلان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: تمامی ترددهای خودروهای شخصی با پلاک غیربومی توسط کارکنان پلیس راه و دوربین‌های ثابت تخلفات در مبادی ورودی به استان گیلان، کنترل و رصد می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: علاوه‌بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان، رانندگانی که به این مصوبه توجه نکرده و در شهرهای قرمز تردد کنند، یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد داشته باشند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ صفاری با تاکید بر اینکه تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار، افزود: این ممنوعیت‌ها شامل خودروهای شخصی خواهد بود و از تردد این نوع از وسایل نقلیه در مبادی ورودی به استان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی در پایان به شهروندان گیلانی و سایر هموطنان توصیه کرد تا در راستای حفظ سلامت خود و دیگران از ترددهای غیرضروری خودداری و با مجریان طرح‌های ترافیکی نیز همکاری کنند.

/ایسنا

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۱ سارق و یک مالخر در طرح دو روزه عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان خبر داد و گفت: سارقان به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح دو روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۱ سارق و یک مالخر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۹ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت گفت: ارتقا نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 745227

دیگر خبرها

  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • کمتر از یک ماه دیگر مجوزهای کاغذی باطل می‌شوند
  • کشف ۲ خودرو لندکروز قاچاق در نور
  • مجوزهای کسب کاغذی باطل می شود