Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: با توجه به سامانه‌ها و دوربین‌های تردد شمار و گزارشات دریافتی از گشت‌های راهداری و ترابری مستقر در راه‌ها در حال حاضر در استان تهران شاهد ترافیک عادی هستیم و فقط در محور تهران - شهریار باند به سمت شهریار محدوده پل کفش ملی ترافیک پرحجم و روان داریم و بالعکس محور نیز در محدوده شهر قدس ترافیک سنگین گزارش شده و سایر محورها ترافیک روان حالت عادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدقی افزود: طی روز گذشته یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه آزادراه تهران - کرج با ۲۱۳ هزار و ۱۳۰ تردد بیشترین و محور آزادراه تهران- شمال با ۱۳ هزار و ۵۲۱ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۶۳ هزار و ۴۶۸ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۴۲ هزار و ۶۳۰ وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده است.

وی با اشاره به گزارش هواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران در حال حاضر صاف و آفتابی ولی از بعد از ظهر احتمال بارندگی پراکنده در ارتفاعات اعلام شده که به نوعی احتمال بارندگی وجود دارد و شرایط و پدیده خاص دیگری در استان نخواهیم داشت.

کد خبر 5208611

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها گرگان واکسن کرونا اردبیل فلسطین شب قدر ماه مبارك رمضان وسیله نقلیه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت:با توجه به اثرگذاری ویژه طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه بر وضع و کیفیت زندگی شهروندان و لزوم بررسی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آن، در کنار اثرات حمل و نقلی در شهر تهران، استفاده از خدمات شرکت‌های مهندسان مشاور، دارای تخصص‌‎های مرتبط با موضوع، مطالعه موردنیاز است.

شهریار افندیزاده با اشاره به آغاز فرایند انتخاب مشاور از طریق فراخوان آگهی گفت: از شرکت‌های مشاوری که دارای حداقل رتبه ۲ در تخصص حمل و نقل هستند، دعوت کردیم برای دریافت اسناد انتخاب مشاور، از اول تا هشتم اردیبهشت به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران مراجعه کنند.

وی افزود: مکان‌یابی و طراحی ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه برقی (به تفکیک اتوبوس، تاکسی، خودرو شخصی و موتورسیکلت) با در نظر گرفتن معیار‌های ترافیکی (اثرسنجی ترافیکی)، زیرساخت‌های برقی (دیماند و تامین برق ایستگاه‌ها) و مکانیکی موردنیاز و الزامات معماری و شهرسازی، از مهم‌ترین موضوعاتی است که در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران بررسی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین به تعیین اولویت خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران برای برقی‌سازی ناوگان اشاره کرد و گفت: مدل‌های اقتصادی نحوه مالکیت تاکسی و موتورسیکلت برقی با توجه به قیمت موجود تاکسی و موتور بنزینی، از دیگر موارد بررسی در مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در شهر تهران است.

دیگر خبرها

  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود