Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اجرای موفقیت آمیز طرح طبقه‌ بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری در ستاد و مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، حسین دانش در این باره گفت: این طرح در ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مشتمل بر ۲۲۸ ناحیه، ۱۶۶ تاسیسات و انبار و ۵۰ مرکز سوختگیری هواپیمائی در سراسر کشور, از نقاط صفر مرزی و سخت‌گذر تا انبارهای صادراتی، در راستای اجابت رسالت ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانش اظهار کرد: این طرح عظیم‌ با راهبری و حمایت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و همت و تلاش کارکنان منابع انسانی ستاد و مناطق در جهت بهبود وضعیت معیشتی و هم‌ترازی حقوق هفت هزار و 561 نفر از کارگران و شاغلان خدوم و زحمتکش تحت پوشش قانون کار در ستاد و مناطق ۳۷گانه در سطح کشور در سال 1399 اجرا و کلیه حقوق و مزایای سال گذشته نیروها نیز بر اساس طرح طبقه بندی مشاغل تا پایان اسفندماه سال 1399 پرداخت شد.

وی با بیان اینکه حدود 40 درصد افزایش در حقوق کارکنان پیمانکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تثبیت شده، افزود: طرح یاد شده موجب رضایتمندی و ایجاد انگیزه دو برابر کارکنان در امر خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت اظهار کرد: کارکنان پیمانکاری بر اساس مدرک تحصیلی، سابقه کاری در صنعت نفت، وضعیت اشتغال و محل جغرافیایی خدمت، ساماندهی و گروه‌بندی و از مزایای طرح طبقه‌بندی و فوق العاده‌های تخصیصی بهره‌مند شده‌اند.

شایان ذکر است، تحقق این مهم با توجه به گستردگی عرصه فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگ زرین دیگری بر افتخارات این شرکت افزوده است.

برچسب هاشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران (NIOPDC) طرح طبقه‌ بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران NIOPDC طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بندی مشاغل طرح طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خلیج‌فارس، محمد نصر در این باره گفت: در مجموع بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر فرآورده نفتی در فاصله یکم تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ از طریق خطوط لوله منطقه خلیج‌فارس انتقال داده شده است که شامل ۶۶۱ میلیون لیتر بنزین موتور، ۶۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو، ۳۲ میلیون لیتر نفت‌گاز معمولی و ۲۱ میلیون لیتر نفت سفید بوده است.

وی اظهار کرد: این حجم از فرآورده نفتی با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم منطقه خلیج‌فارس و از سوی سه مرکز انتقال نفت انجام شد.

کد خبر 6078006 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • پاسخ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به تاخیر در واریز سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی