Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست امضاء تفاهم‌نامه حوزه هنری استان و معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا و بسیج هنرمندان استان مازندران برگزار شد.

لزوم عزم استانی برای تحقق مسائل فرهنگی و اجتماعی همسو با اهداف نظام، هم‌افزایی و همفکری و همدلی در تحقق اهداف عالیه نظام به‌ویژه در موضوعات فرهنگی و انقلابی و مقابله با فرهنگ غرب زدگی در جامعه بخشی از اهداف این نشست بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نهادینه کردن فرهنگ اسلامی ایرانی، همکاری‌هایی برای شکل‌گیری تولیدات هنری در قالب‌های مختلف، شناسایی و سازماندهی هنرمندان متعهد، انقلابی و بسیجی آموزش و توانمندسازی علاقمندان به حوزه‌ی هنرهای  متعهد، انقلابی و بسیجی از دیگر اهداف این نشست بوده است.

 منظور از هنرمندان متعهد، انقلابی و بسیجی، آن دسته از فعالان و یا علاقمندان فعالیت در یکی از رشته‌های (تجسمی، ادبی، موسیقی، نمایش و هنرهای تصویری ) است که به خلق اثر در حوزه‌های مرتبط با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اعم از (ارزش‌های اسلامی ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس) فعالیت داشته و یا علاقمند به فعالیت است.

همکاری در شناسایی هنرمند فعال در عرصه هنرهای دینی و انقلابی، همچنین جمع آوری بانک اطلاعات هنرمندان و سطح بندی آنها، شبکه‌سازی هنرمند متعهد، انقلابی و بسیجی و ایجاد ساز و کار مناسب جهت ارتباط گیری پایدار نیروهای هنرمند با یکدیگر، همکاری در توانمندسازی و آموزش هنرمندان، تولید آثار مشترک، اجرای فعالیت های مشترک هنری به صورت میدانی، اجرای شیوه نامه‌های الحاقی، همکاری ویژه در طرح احیاء و ارتقاء گروه‌های تئاتر خیابانی و مسجدی، تولید آلبوم سرود مشترک با موضوعات ملی و مذهبی و انقلابی، همکاری در تولید برنامه‌های رسانه‌ای هنری، شناسایی هنرمندان انقلابی، آموزش و توانمندسازی هنرمندان انقلابی، تولید اثار فاخر هنری از موضوعات مطرح شده در این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج هنرمندان استان مازندران انقلابی و بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی در دیدار با هنرمندان به مناسبت عید نوروز گفت:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی شهر محسوب می‌شود و هنرمندان می‌توانند رسالت خود را در ترویج این سنت الهی انجام دهند و منادیان نماز جمعه باشند. حجت الاسلام محی الدینی افزود:استفاده از ظرفیت هنرمندان در حوزه‌های مختلف مانند نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی و ... در میعادگاه نماز جمعه تاثیر خوب و مثبتی دارد. امام جمعه مهریز در این نشست بر تقویت کانون‌های مساجد که متولی آن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است تاکید کرد. وی در ادامه به اتحاد و وحدت مردم شهرستان تاکید کرد و بیان داشت:مردم نگاه شهرستانی به این شهرستان با ظرفیت‌های مختلف داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • حمایت از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی در قالب برنامه «فن‌تز»
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • حمایت برنامه «فن‌تز» از پایان‌نامه‌های حوزه صنایع غذایی
  • حمایت از پایان‌نامه‌های فناورانه حوزه صنایع غذایی
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو