Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تاریخ استعلام آنلاین مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: هنوز استعلام مدارک تحصیلی برای انتخابات ریاست جمهوری شروع نشده است.

وی درباره نحوه استعلام مدارک قدیمی مربوط به نامزدهای انتخاباتی نیز افزود: استعلام‌ها در خصوص مدارک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم آنلاین انجام می‌شود و برای مدارک تحصیلی قدیمی از دانشگاه‌ها سوال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: مشکلی برای پاسخگویی به استعلام مدارک تحصیلی نامزدهای انتخاباتی در سامانه سازمان امور دانشجویان وجود نداشته و استعلام‌های آنلاین به موقع پاسخ داده می‌شود.

به گزارش مهر پیش از این رئیس سازمان امور دانشجویان در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها اعلام کرده بود، در راستای اجرای مصوبات جلسه سیزدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات و دستور رئیس جمهور در خصوص اجرای ماده ۹ مصوبه جلسه مذکور، سازمان امور دانشجویان با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات وزارت علوم سرویس استعلام مدرک تحصیلی راه اندازی شده است و این سرویس در بستر شبکه دولت به منظور پاسخگویی الکترونیک به استعلام دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

همچنین به منظور پاسخگویی به کلیه استعلام‌ها ضروری است در صورت وجود پرونده‌های غیر الکترونیکی قدیمی، اطلاعات مربوطه در سامانه آموزشی آن دانشگاه وارد شود.

کد خبر 5206379 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی صدیقی دانشگاه های ایران انتخابات 1400 سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان پروژه عمرانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جذب هیات علمی آزمون کارشناسی ارشد روز قدس آزمون جامع دکتری سازمان سنجش دانشگاه امیرکبیر دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان استعلام مدارک مدارک تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • خدمات دارالترجمه رسمی در تهران
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • استرداد بیش از ۷ هزار میلیارد ریال سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده
  • شرایط تحصیل اتباع خارجی در دانشگاه های ایران چیست؟