Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی‌اکبری با بیان اینکه جلسات پیش‌دفاع متمرکز در خردادماه سال جاری برگزار می شود، گفت: مهلت ثبت‌ درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امروز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) به پایان می رسد.

وی ادامه داد: دانشجویانی که تا ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه، رساله‌های آنها در مرحله ۹ سامانه پژوهشیار قرار گرفته باشد، مجاز به رزرو برای شرکت در جلسات پیش‌دفاع متمرکز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دسته از دانشجویان باید از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه به سامانه وادافا به نشانی http://vadafa.iauec.ac.ir مراجعه و با رزرو تاریخ و زمان موردنظر خود برای برگزاری جلسه، اقدام به رزرو جلسه پیش دفاع کنند.

مشاور رییس دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، یکم خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد و دانشجویانی که موفق به حضور در این دوره‌ پیش‌دفاع متمرکز نشوند، باید در دوره بعدی شرکت کنند.

 علی اکبری تأکید کرد: دانشجویان، اساتید راهنما و واحد دانشگاهی موظف به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات لازم در سامانه پژوهشیار هستند.

برچسب‌ها کنکور دکتری 99 دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو آموزش برخط

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنکور دکتری 99 دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو کنکور دکتری 99 دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو آموزش برخط اخبار کنکور دانشگاه آزاد اسلامی پیش دفاع متمرکز جلسات پیش دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای ۱۶ اردیبهشت ماه را به عنوان آخرین فرصت اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر و دسته یک والیبال مردان باشگاه‌های کشور اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته یک و برتر از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری 16 اردیبهشت ماه نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تایید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تایید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد