Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگارن، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی در حوزه مسکن قشرهای کم درآمد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) پا به میدان گذاشته است و به دنبال هیچگونه سود و ارزش افزوده ای نیست.

حجت الاسلام حسین روحانی‌نژاد با بیان اینکه زمین مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی "پیام شهید رجایی" به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی با وام های بلاعوض و کم بهره در دسترس قشرهای کم درآمد جامعه قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم اکنون در حال ساخت هشت هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان تهران برای افراد کم درآمد است که به زودی این واحدها  تحویل صاحبانش خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فقط در شهرها خلاصه نمی شود، بیان داشت: این نهاد خدماتی زیادی در حوزه مقاوم سازی، بهسازی و اعطای وام و خدمات ساخت در روستاهای کشور نیز انجام می دهد.

روحانی نژاد یادآور شد: مقاوم سازی خانه های روستایی در مقابل انواع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله از اولویت های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که در مناطق مختلف کشور انجام می شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با هماهنگی و همسویی مسئولان شهری، استان، کشوری و مشارکت خیرین بتوانیم خانه های ارزان قیمت ساخته و در اختیار اقشار کم درآمد و آسیب پذیر قرار دهیم.

گفتنی است:  حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نیز در این مراسم حضور داشتند.

مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی " پیام شهید رجایی" در خیابان شهید رجایی و منطقه امامزاده ابوالحسن (ع) احداث خواهد شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن شهرستان ری بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنیاد مسکن اخبار کنکور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کم درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود