Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:33:40 GMT

یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۵۳۱

یکی از تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان به شهادت رسید

 سردار "احمد طاهری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز، مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان "نیکشهر" حین کنترل خودرو های عبوری در پلیس راه محور "نیکشهر-ایرانشهر" به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده، بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودروی مذکور را متوقف که بلافاصله پس از توقیف آن، سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو، به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این تیر اندازی استوار یکم "صادق کریمی ندیمی" به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.
سردار طاهری با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده است که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی نیک شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان سیستان و بلوچستان فرماندهی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان انتظامی نیک شهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مهدی تاج در جمع مردم سیل زده سیستان و بلوچستان+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد تا دیداری با برخی از مردم سیل زده این استان داشته باشد.

در جریان این سفر کمک های جمع آوری شده در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجازه نمی‌دهیم گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند/ شهادت ۹۰ مامورپلیس در سال ۱۴۰۲
  • ساحل زیبای چانف در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان وظیفه مرزبانی در هیرمند
  • حضور مهدی تاج در جمع مردم سیل زده سیستان و بلوچستان+ عکس
  • خودروی سرقتی در توقیف پلیس اراک
  • بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز
  • ۱۱ خودروی شوتی در دیلم توقیف شد
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان