Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه شبکه توزیع ناسالم منجر به کمبود نهاده‌های دامی و بحران مرغ و تخم مرغ شد گفت: تمام این مشکلات به دلیل آن است که مدیریت درستی در اقتصاد کشور نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار در بازدید از موسسه خیریه علی(ع) و فاطمه(س) یزد اظهار داشت: متاسفانه در طول چند سال گذشته مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیار با مشکل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی خانواده‌ها به دلیل نداشتن پول از ازدواج فرزندانشان ممانعت می‌کنند گفت: این واقعا تاسف بار است که در خانواده‌ای دخترانش را به دلیل نداشتن جهیزیه نتواند به خانه بخت بفرستد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس اقداماتی برای جبران بخشی از مشکلات اقتصادی مردم صورت گرفته تصریح کرد: امیدواریم که امسال زمینه‌ای برای برون رفت از مشکلات جامعه به وجود آید.

جوکار با بیان اینکه ایران کشور فقیری نیست افزود: در سال 99 معادل 10 میلیارد دلار برای کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی داده شده و آنچه که مورد نیاز واحدهای دامی و مرغداری‌های ما برای تولید گوشت، شیر، تخم مرغ بوده با ارز 4200 تومانی پرداخت شده و واردات هم انجام شده اما معلوم نیست این واردات کجا رفته است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما حتی یک ریال نهاده‌های دامی با ارز آزاد وارد کشور نمی‌کنیم افزود: تمام این نهاده‌ها با ارز 4200 تومانی وارد می‌شود ولی چطور می‌شود که دامدار و مرغدار ما باید این نهاده‌ها را به قیمت‌های بسیار گران و آن هم به سختی دریافت کند؟

18000 تن نهاده‌های دامی در استان خراسان جنوبی توزیع می‌شودکمبود نهاده‌های دامی مانعی برای اجرای طرح اصلاح نژاد دام در ایلام/ مسئولان نسبت به تامین نهاده‌ها اقدام کنند

وی با اشاره به اینکه این مشکل به وجود شبکه توزیع ناسالم برمی‌گردد خاطرنشان کرد: آیا واقعا مقصر اینکه 50 درصد این نهاده‌ها در خارج از شبکه توزیع شده مردم یا کشورهای خارجی هستند؟ با این وضعیت مرغدار اقدام به جوجه‌ریزی نمی‌کند و دامدار هم دام‌های خود را نگه نمی‌دارد و به این ترتیب بحران گوشت و تخم مرغ و مرغ در جامعه ایجاد می‌شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی همین اقدامات سبب شد که مرغ هفت یا 8 هزار تومانی به بالای 30 هزار تومان در مقطعی از زمان برسد تصریح کرد: متاسفانه یک مدیریت درست و مناسب در حوزه اقتصاد کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاده های دامی شبکه توزیع نهاده ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • فیلم‌هایی که بحران آب را به تصویر کشیده‌اند