Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:40:06 GMT

ایجاد اشتغال خرد برای کمک به جوانان خوزستانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۵۵۸

ایجاد اشتغال خرد برای کمک به جوانان خوزستانی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام حسین احمدی دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خوزستان گفت: پارسال بین ۵ تا ۷ هزار اشتغال خرد با ارائه تسهیلات میانگین ۴۰۰ میلیون ریالی در استان خوزستان با کمک این ستاد ایجاد شده است.

او بیان داشت: در بخش جهادی کارگاه‌های تولیدی فعال و ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار ماسک در خوزستان تولید شده و در زمانی که با کمبود ماسک مواجه بودیم، این فشار از دوش کادر درمان برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمدی افزود: تولید واکسن کرونا در سطح جهانی، ساخت مدارس و خانه‌های بهداشت و مسکن محرومان در سال‌های اخیر از جمله اقدامات بزرگ این بنیاد بوده است و از ماه رمضان پارسال تاکنون ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد و اکنون نیز ۲۵ هزار بسته دیگر در سطح استان در حال توزیع است که یک هزار و ۶۰۰ بسته آن هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال در دزفول توزیع می‌شود.

دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خوزستان (ره) تصریح کرد: حدود ۸۰۰ جهیزیه از پارسال تاکنون در استان توزیع شده و در سیل پارسال بندر امام و ماهشهر نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی توزیع و خانه‌های تخریب شده بازسازی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: پخت و توزیع ۱۰۰ هزار پرس غذا بین سیل‌زدگان از دیگر اقدامات این ستاد در خوزستان طی یک سال گذشته بوده است که کلیه این اقدامات با پشتیبانی مردم، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و هیات‌ها انجام شده‌اند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه دزفول نیز گفت: با همکاری خیرین، مردم متدین و پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان انجام شده و شاهد توزیع بسته‌های معیشتی در دزفول هستیم.

او بیان داشت: انجام کمک‌های این چنینی در شهر دزفول موجب پشت سر گذاشتن بحران‌های سخت می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: همزمان با هفته اطعام و اکرام ایتام بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در سراسر استان کرمان توزیع می‌شود.

ناصر عسکری‌نژاد ادامه داد: به همت کمیته امداد امام خمینی(ره)، خیِّران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سراسر استان کرمان، سفره‌های افطاری با بیش‌ از ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰ هزار افطاری ساده پهن می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • توزیع ۳هزار بسته معیشتی در آذربایجان غربی
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • مطالبه اعتبارات ملی برای خوزستان/ اشتغال، اولویت اول جوانان
  • هزار و صد بسته کمک‌های مومنانه در اشتهارد توزیع شد
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان