Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:06:20 GMT

شورای ائتلاف داوطلب واحد معرفی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۶۲۶

شورای ائتلاف داوطلب واحد معرفی می‌کند

به گزارش ایرنا، امیر ابراهیم رسولی روز دوشنبه در نشست خبری انتخابات ١۴٠٠ در باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه با اعلام نامزدی رییسی سرنوشت سایر داوطلبان اصولگرا مثل آقای قالیباف چه می‌شود، گفت: اجماع بر روی یک داوطلب است و با توجه به کارنامه و نظرسنجی‌هایی که انجام شده بدون شک به نامزد واحد خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: از جریان نیروهای انقلاب نامزدهای متعددی ثبت‌نام کرده است و ما از اعلام آمادگی دوستان استقبال می‌کنیم. این جریان به اندازه‌ای نیرو و توانمندی دارد که خود را در قامت ریاست جمهوری می‌بینند. شورای ائتلاف بنا را بر ثبت نام داوطلب می‌گذارد و کسی که ثبت نام کرد، می‌توانیم با او وارد مبحث جدی شویم و کسانی که اعلام آمادگی کرده‌اند افراد بی‌کارنامه‌ای نیستند و ما پس از ثبت نام وارد گفت و گو با آنها می‌شویم.

رسولی ادامه داد: نظرسنجی‌ها در ارگان‌ها و موسسات مختلف به ما می‌گوید رییسی و قالیباف بالاترین آرای نظرسنجی را دارند و در رسیدن به گزینه نهایی لحاظ می‌کنیم. این افراد در موقعیتی قبول مسوولیت می‌کنند که شرایط کشور از لحاظ معیشتی وضعیت خوبی ندارد.

وی عنوان کرد: نیاز است رییس جمهوری آینده همکاری و تعامل را میان تمام دستگاه‌ها به نفع مردم اجرایی کند و طبق نظرسنجی‌ها و مطالبات مردمی، حضور آقای رییسی جدی است. قالیباف کنار آقای رییسی حرکت می‌کنند و در سال ٩۶ نیز همین اتفاق افتاد و شورای ائتلاف یک نامزد را معرفی می‌کند.

رسولی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایرنا درباره اینکه با وجود تعدد داوطلبان در جریان اصولگرا آیا در انتخابات ریاست‌جمهوری شاهد رقابت درون جریانی خواهیم بود، گفت: مساله ثبت نام بسیار مهم است و آیا تمام افراد ثبت نام می کنند؟ که پس از آن ما کار خود را شروع می‌کنیم.  

وی ادامه داد: مساله اصلی ما و دو قطبی ما میان بانیان وضع کنونی و کسانی که می‌خواهند وضعیت را تغییر دهند است، زیرا مردم از این وضعیت خسته هستند و کسی که می آید باید دولت گره گشا باشد. بنابراین بحث رقابت درون جریانی نیست و هر کسی که می‌تواند وضعیت را تغییر دهد به صحنه بیاید و ما پس از ثبت نام استراتژی و نامزد واحد را اعلام می‌کنیم.

ادامه دارد ...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ قالیباف سید ابراهیم رییسی امیرابراهیم رسولی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ قالیباف سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ قالیباف سید ابراهیم رییسی امیرابراهیم رسولی اخبار کنکور شورای ائتلاف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • چرا قالیباف باخت؟ چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟