Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:36:35 GMT

کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری به دلیل کمی عرضه است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۶۲۷

کمبود مرغ در چهارمحال و بختیاری به دلیل کمی عرضه است

جهانبخش مرادی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیاز روزانه استان به گوشت مرغ ۸۰ تن است این در حالی است که در روزهای اخیر کمتر از این میزان کشتار شده است.

وی ادامه داد: مشکلی در خصوص توزیع مرغ وجود ندارد چرا که بازرسان از درب کشتارگاه تا محل خرده‌فروشی‌ها نظارت می‌کنند و مانع اختلال در نحوه عرضه مرغ در بازار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی انحراف در توزیع و عرضه مرغ در بازار را بسیار ناچیز عنوان کرد و گفت: تخلفاتی به صورت موردی از سوی بازرسان کشف و گزارش شده است اما قاچاق مرغ به صورت عمده وجود نداشته و در این رابطه موردی گزارش نشده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در صورت کشتارمرغ به حد نصاب نیاز روزانه استان بین عرضه و تقاضا تعادل شکل می‌گیرد و کمبود مرغ در بازار برطرف می‌شود که این موضوع در ستاد تنظیم بازار بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی نزدیک به یک میلیون نفر است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بهاری و طراوت طبیعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش های رگباری بهاری از دیروز به طبیعت چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف طراوتی تازه داده است.

قطره افزود: بیشترین میزان بارش‌ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر و کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری