Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدشریف ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۹۹ با هماهنگی و تلاش‌های انجام‌شده از سوی نهادها و دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در جهت تحقق رونق تولید و مانع‌زدایی‌، برای یک هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد اشتغال برای این تعداد را در استان سمنان خبری خوب عنوان کرد و گفت: امسال نیز باید با همت و همکاری نهادها و مسؤولان ستاد رفع موانع تولید استان سمنان، با جدیت موارد و موانع موجود در راستای تولید و ایجاد اشتغال بیشتر شناسایی و پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تأکید کرد: باید از ظرفیت صنعت استان سمنان استفاده بهتری در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید شود.

ابراهیمی خطاب به تولیدکنندگان و صاحبان صنعت استان سمنان گفت: برخی از موانع موجود ریشه‌ای هستند و به دست شخص یا دستگاه قضایی قابل رفع نیستند؛ در واقع، رفع آن‌ها مستلزم همتی از سوی دستگاه‌ها، ارگان‌های دولتی، قوه مقننه و سایر قواست؛ باید مشکل آب استان سمنان که مانعی بزرگ بر سر راه تولید است، حل و فصل شود.

وی اظهار کرد: تا زمانی که مشکل آب در استان سمنان وجود دارد، برخی از موانع تولید پیش‌روی شرکت‌ها و تولیدکنندگان و صاحبان صنایع رفع نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بیان کرد: باید همت و خرد جمعی وجود داشته باشد تا مانع آب در استان سمنان به‌سرعت رفع و رونق تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها به معنای واقعی جامه عمل پوشانده شود.

ابراهیمی صاحبان صنایع و تولیدکنندگان استان سمنان را به صبر دعوت کرد و گفت: مدیران استان باید مشکلات پیش روی صنعت و تولید را پیگیری و رفع کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان آب تولید کم آبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان اشتغال استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند