Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:56:15 GMT

محموله قاچاق چند هزار قطعه‌ جوجه اردک در سبزوار کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۸۰۸

محموله قاچاق چند هزار قطعه‌ جوجه اردک در سبزوار کشف شد

دکتر ولی الله جغتایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول گزارشی مبنی بر وجود یک محموله جوجه اردک در یک دستگاه مینی بوس در جاده سبزوار به مشهد اکیپ‌های دامپزشکی به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این مینی بوس حامل جوجه اردک یک روزه فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای از ورامین به مشهد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: این محموله اردک به دلیل نداشتن گواهی بهداشتی قرنطینه ای حمل و نامشخص بودن دقیق مبدا و مقصد و خطر انتقال بیماری‌های عفونی واگیردار از جمله آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با دستور دامپزشکی معدوم شد.

جغتایی افزود: برابر مقررات دامپزشکی هرگونه حمل و نقل جوجه یک روزه بایستی با گواهی بهداشتی دامپزشکی مبدا و توسط خودرو های ویژه حمل جوجه صورت پذیرد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها مشهد سبزوار ورامین طیور مینی بوس سازمان دامپزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سبزوار ورامین مشهد سبزوار ورامین طیور مینی بوس سازمان دامپزشکی کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله قاچاق درشهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.


سرهنگ مهرداد فراشی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ دستگاه لپ تاپ و ۱۶۰ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف شد.


وی گفت: کارشناسان ارزش محموله قاجاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه یک متهم شناسایی و به همراه اموال کشف شده به اداره قاجاق کالا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان