Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:41:38 GMT

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۸۳۲

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی ممنوع

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی ظهر دوشنبه در چهارهمین جلسه ستاد استانی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی اظهارکرد: همه قوانین انتخاباتی بر فعالیت های فضای مجازی هم حاکم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان افزود: تبلیغ در کانال های پیام رسان های داخلی و خارجی، مصداق تبلیغات زودهنگام انتخاباتی است و با متخلفان برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استفاده از امکانات دولتی هم تخلف بوده و برای متخلفان پرونده تشکیل می شود.

سیدحسینی اضافه کرد: نامزدها برنامه ها و پیشینیه خود را به مردم معرفی کنند و از تخریب دیگران و توهین پرهیز کنند زیرا فردی که به او توهین شده می تواند به اتهام توهین و تمسخر از فرد شکایت کند.

دادستان مرکز استان گلستان به نامزدها توصیه کرد: در چارچوب قانون فعالیت کنند تا به مشکل برنخورند.

کد خبر 5208664

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادستان گرگان ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان واکسن کرونا فلسطین اردبیل شب قدر ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نونهالان از سنین پایین در مسیر تربیت دینی قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام محمدفیضی، در جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر که در مسجد حاجی‌خان سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: باید بکوشیم از همان سنین پایین نسل جدید، نونهالان و کودکان‌مان در مسیر تربیت دینی و درست قرار بگیرند و با خداوند متعال همچنین اهل بیت(ع) مانوس شوند.

وی ادامه داد: وقتی ما به عنوان والدین، مربیان پرورشی و معلمان برای دختران و پسران‌مان جشن تکلیف برگزار می‌کنیم، بهتر است نامه اعمال خودمان را در مواجهه با خداوند متعال مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه به بهانه برپایی جشن تکلیف برای فرزندان‌مان باید ببینیم خودمان تا چه اندازه به تکالیف‌مان عمل کرده‌ایم، ادامه داد: گرچه امروز شاهد هستیم نسل جدید تا اندازه زیادی تحت‌تاثیر فضای مجازی هستند ولی با این وجود والدین و معلمان مهم‌ترین الگوهای نسل جدید محسوب می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: نسل جدید باید از همان سنین پایین با تکالیف الهی نظیر نماز، روزه، امر به معروف و نهی از منکر، وظایف خانوادگی، تکالیف اجتماعی و سیاسی که بر عهده دارند آشنا شوند تا بعد از رسیدن به سن تکلیف و بلوغ عمل به این موارد برای آنها آسان‌تر باشد.

حجت‌الاسلام فیضی با بیان اینکه، بدون‌تردید هر چه از سن انسان می‌گذرد دایره تکالیف او وسیع‌تر می‌شود، اضافه کرد: با ورود به جامعه و پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی حجم و تنوع تکالیف بیشتر می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در بخش پایانی سخنان خود به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین اشاره کرد و ضمن تبریک این عملیات ظفرمندانه، بر لزوم مطرح کردن این رویدادها با نوجوانان و ارائه اطلاعات درست تاکید کرد و گفت: چنانچه والدین این مباحث را برای فرزندان خود بشکافند آنها تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی قرار نمی‌گیرند.

دیگر خبرها

  • رئیسی: فعالیت بنگاه‌داری توسط بانک‌ها ممنوع است (فیلم)
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • نونهالان از سنین پایین در مسیر تربیت دینی قرار گیرند
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سکوت عامل توهین به لامین یامال شکست
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی