Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@00:56:20 GMT

آخرین وضیت پل های تخریب شده در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۸۴۳

آخرین وضیت پل های تخریب شده در لرستان

بر اثر سیل فروردین ۹۸ حدود ۹۰۰ دهنه پل بزرگ و کوچک در لرستان دچار آسیب یا تخریب شد که سهم شهرستان پلدختر از این پل‌ها، زیاد بود.

برخی از این پل‌ها که اکثراً در مناطق روستایی و عشایری هستند پس از بالغ بر دو سال هنوز بازسازی نشده و مشکلات زیادی برای اهالی به‌وجود آورده‌اند.

۶۰ دهنه پل بزرگ و کوچک در شهرستان پلدختر بر اثر سیل تخریب شد و تا چندین روز هلال‌احمر، سپاه و ارتش با بالگرد به مناطق سیل‌زده امدادرسانی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، پل‌های زیاد وجود دارد که برای تردد حیاتی هستند اما هرچند بسیاری از پل‌ها پساسیل بازسازی یا احداث شده اما هنوز پل‌های نیمه‌تمام هم وجود دارد.

برای برخی روستاها نیز پل‌های موقت احداث شد که بعضاً در هنگام بارندگی‌ها یا وزش باد شدید، تخریب می‌شد و همواره نگرانی از این بابت وجود داشته است که حالا خبرهای خوبی به گوش می‌رسد.

حسن رضاییان، فرماندار پلدختر در خصوص آخرین وضعیت پل‌های نیمه‌تمام این شهرستان به ایسنا گفت: بسیاری از پل‌ها بازسازی یا احداث شده اما چندین پل مهم و بزرگ هنوز نیمه‌تمام است.

وی ادامه داد: هدف‌مان این است در فصل تابستان تمام پروژه‌های پل‌سازی به اتمام برسد و خوشبختانه کار زیادی برای تکمیل ندارند.

رضاییان تأکید کرد: پس از سیل اقدامات زیادی در پلدختر اجرا شد و امیدواریم این مطالبه بحق مردم نیز در زمان مقرر به سرانجام برسد.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته

جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل تکمیل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برای سرمایه‌گذاری‌های تازه در پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده در صنعت نفت برنامه‌ریزی جامعی شده است تا امسال هم جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت تصریح کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۳ هم مانند پارسال رکوردهای مطلوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • از طرح های نیمه تمام شهرداری تا خود تحقیری برخی، در جریان انتقام از رژیم اشغالگر
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • درخواست مقتدی صدر از عربستان برای بازسازی قبرستان بقیع
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • چرا امام برخلاف آستان قدس مخالف بازسازی بقیع و مناره پیامبر بود؟
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • مطالبه بازسازی بقیع از سوی کشورهای مسلمان