Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@08:31:34 GMT

چلسی مشتری جدید آزمون

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۸۵۶

چلسی مشتری جدید آزمون

یک رسانه روس مدعی شد که باشگاه چلسی به دنبال ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ است.
چلسی مشتری جدید آزمون

به گزارش  فارس، نام سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت روسیه با نزدیک شدن نقل و انتقالات تابستانی دوباره بر سر زبان ها افتاده و در کنار باشگاه های بزرگ اروپایی مطرح می شود.

سایت «Bobsoccer» روسیه مدعی شد چلسی انگلیس مشتری جدید سردار آزمون، مهاجم گلزن زنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران باشگاه لندنی این بازیکن ملی پوش ایرانی را زیرنظر دارند.

پیش از این رسانه های اروپایی از توجه باشگاه های والنسیا، سویا، میلان، اتالانتا، آرسنال و اورتون به این بازیکن ایرانی خبر داده بودند.

آزمون در این فصل از لیگ روسیه در آستانه کسب دومین عنوان آقای گلی این لیگ قرار دارد. قهرمانی زنیت با آزمون هفته گذشته مسجل شد و ستاره ایرانی سومین قهرمانی متوالی اش با زنیت را تجربه کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hoe

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و این بازیکن دیگر تمایلی به حضور در سطح اول فوتبال اروپا ندارد و امیدوار است که بتواند فوتبالش را در کشور خودش به پایان برساند.

چند باشگاه برزیلی امیدوار بودند که بتوانند این ستاره چلسی را به عنوان بازیکن آزاد را به صورت رایگان در پایان فصل لیگ برتر انگلیس به خدمت بگیرند و حالا سایت گل خبر داده است که فلومیننزه با او به توافق شفاهی رسیده است.

این بازیکن به مدیران این باشگاه وعده داده است که در پایان فصل و در تاریخ ۳۰ ژوئن پس از پایان مهلت قراردادش با آبی‌های لندن به صورت رسمی به این باشگاه ملحق خواهد شد و از فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

سیلوا پس از شکست چلسی در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی برابر منچسترسیتی به صورت رسمی اعلام کرد که تصمیمش را برای آینده گرفته اما جزئیاتی درباره این موضوع منتشر نکرد و حالا رسانه‌های برزیلی و انگلیسی فاش کردند که او در یک قدمی بازگشت به برزیل قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید