Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بازار امروز با روندی منفی آغاز به کار کرد اما به نظر می‌رسد در برخی گروه‌ها تغییراتی ایجاد شده و مثبت شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، فردین آقا بزرگی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو گفت: بازار امروز نسبت به تغییر مقررات معاملاتی دامنه نوسان واکنش نشان داده است و برخی از گروه‌ها امروز متعادل معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص افزود: البته باید توجه داشت که تغییر دامنه نوسان و زیرساخت‌های بازار مسکن‌های موقتی هستند که در کوتاه مدت باز هم بی‌اثر می‌شوند.

آقابزرگی در بخش دیگری گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله در بازار نقدشوندگی است و باید به جای تغییرات در زیرساخت‌ها اعتماد را به بازار برگرداند و این کار هم بدون حل شدن مسئله نقدشوندگی در بازار رخ نمی‌دهد. وی در این باره تشریح کرد: در حال حاضر بازار خودش را با فاکتورهای نرخ دلار و بهره مطابقت داده است و آنچه که این روزها بازار را دستخوش تغییرات منفی کرده است سیاست‌های دستوری و دخالت در بازار است.

این کارشناس بازار درباره تحلیل روند بازار همچنین گفت: در حال حاضر اولویت بازار اعتمادسازی دوباره در بین مردم و سهامداران است با تاکید بر وجود استقلال در سازمان بورس. وی تاکید کرد: اگر در بازار سرمایه دخالت‌ها و قیمت گذاری‌های دستوری وجود نداشته باشد بازار می‌تواند با روند تعادلی و مثبتی پیش برود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با افت ۲۰۸۸ واحدی به ۲,۳۱۰,۷۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۹۷۷.۰۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۴۷,۳۸۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۶,۸۳۴.۹۶۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۱۴,۷۲۵.۴۵۵ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746292

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • تحلیل سهام وغدیر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • تحلیل سهام تاپیکو ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳