Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@11:28:50 GMT

پیرلو: من مسئول باختم ولی استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۸۹۶۷

پیرلو: من مسئول باختم ولی استعفا نمی‌دهم

سرمربی یوونتوس با وجود باخت سنگین مقابل میلان و کسب نتایج بد قصدی برای استعفا ندارد.

شب گذشته از هفته سی و پنجم رقابت‌های سری آ ایتالیا، یوونتوس در تورین میزبان میلان بود و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. یوونتوس با این باخت هم با 69 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد تا لیگ قهرمانان اروپا از دسترس بانوی پیر تا حدود زیادی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرلو بعد از این باخت بد در نشست خبری، گفت: وقتی شما در یک بازی مهمی با نتیجه 3 بر صفر شکست می خورید، چیز زیادی برای گفتن ندارید. ما در این بازی در بسیاری از جاها خوب عمل نکردیم. الان عصبانی هستیم و بعد از کسب آرامش با بازیکنان درباره مشکلات تیم صحبت خواهم کرد.

سرمربی بیانکونری درباره اینکه قصد استعفا ندارد، گفت: اصلا قصد استعفا ندارم. من با انگیزه بالا به این میدان آمدم و هدایت یووه را برعهده گرفتم. من تابع باشگاه هستم و هنوز 3 بازی پیش رو داریم و باید ادامه دهیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • از اختلاف با الگری تا رقیبی به نام ییلدیز؛ راه فدریکو کیه زا و یوونتوس از یکدیگر جدا خواهد شد؟
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!