Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@18:25:34 GMT

چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۱۶۳

چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا فردا برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از ارائه گزارش نیروی انتظامی از نحوه اعمال جرائم، برای ناقضین قرنطینه و همچنین طرح منع تردد شبانه در جلسه فردا-سه شنبه-این قرارگاه با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست از برگزاری چهاردهمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز سه‌شنبه در محل وزارت کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا افزود: در چهاردهمین جلسه قرارگاه، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت شیوع و بروز کووید -۱۹ در سراسر کشور، چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان‌های کشور و نحوه برخورد با متخلفین و ناقضین دستوالعمل‌های بهداشتی و قرنطینه ارائه خواهد شد.

دین پرست ادامه داد: در این جلسه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، از نحوه فعالیت ادارات و کارکنان و رعایت الزامات و محدودیت‌های مصوب موضوع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹- در شهرهای کشور و ارائه لیست دستگاه‌های موفق و تعلل کننده در سطوح ملی و استانی گزارش ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، از روند اجرای بندهای (۳) و(۱۰) مصوبات سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی، مبنی بر رصد و ارزیابی اقدامات ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص تکالیف مرتبط با افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخورد قانونی با ناقضین و متخلفین از دستورالعمل‌های ابلاغی و کنترل بیماری کرونا در موج چهارم بیماری ارائه می‌شود.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: در چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، همچنین، گزارش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از نحوه اعمال جرایم، برای ناقضین قرنطینه و همچنین طرح منع تردد شبانه ارائه خواهد شد.

کد خبر 492444

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا وزارت کشور قرنطینه بابک دین پرست ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قرارگاه عملیاتی چهاردهمین جلسه جلسه قرارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد

ایسنا/تهران دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک به‌منظور هماهنگی بین اعضا و کمیته‌های مربوط به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

دومین جلسه هماهنگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قرچک روز یکشنبه، ۲۶ فروردین  به ریاست حسین فخاری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات و با حضور میری زاده رئیس ستاد انتخابات و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات و اعضای هیئت اجرایی انتخابات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فخاری در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان دور اول انتخابات در شهرستان قرچک بیان کرد: اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری طبق قانون از وظایف برگزارکنندگان انتخابات است و تمامی اعضای ستاد انتخابات علاوه بر رعایت قانون، از این اصل دفاع کرده و آن را به سایرین توصیه کنند.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به تجارب به دست آمده از اجرای دوره اول انتخابات در اسفندماه سال گذشته باید دقت نظر داشت تا با تلاش بیشتر، انتخابات بهتری در بیست و یکم اردیبهشت سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد