Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@03:50:17 GMT

اتمام بهسازی سطوح پروازی فرودگاه امام (ره) تا شهریور ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۲۲۵

اتمام بهسازی سطوح پروازی فرودگاه امام (ره) تا شهریور ۱۴۰۰

شهر فرودگاهی امام (ره) از تداوم برنامه اصلاح استریپ ها و مرمت سطوح پروازی این فرودگاه و اتمام آن تا شهریور امسال خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهر فرودگاهی امام (ره) اعلام کرد:‌ عملیات اصلاح استریپ ها و ترمیم سطوح پروازی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) که از اواخر سال گذشته شروع شده همچنان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه در راستای حفظ استانداردها  و ارتقای کیفیت عملیات پروازی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) آغاز و در حال انجام است.

شهر فرودگاهی امام اعلام کرده پروژه اصلاح استریپ باندها همراه با بهسازی سطوح پروازی پس از گذشت حدود 5 سال از آخرین مرمت سازی، با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی تا پایان شهریور ماه 1400 به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی فرودگاه امام خمینی سطوح پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی

تین نیوز

دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعلام کرد: پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ فروردین۱۴۰۳ به حالت عادی برقرار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مسافران برای دریافت بلیت جایگزین پروازهای باطل شده به مرکز پاسخ گویی شرکت هواپیمایی مربوطه یا پشتیبانی محل تهیه بلیت تماس بگیرند.

مسافران جهت اطلاع از وضعیت پروازها می توانند ازسایت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آدرس www.ikac.ir و تلفن های مرکز تلفن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در تمام ساعات شبانه روز به شماره های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ ,۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱, ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات پروازها را کسب کنند.

مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ با توجه به تغییر برنامه پروازهای این شرکت لطفا قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • بازگشت پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • تمامی محدودیت‌های پروازی در فرودگاه امام خمینی و مهرآباد لغو شد
  • مسافران فرودگاه امام؛ پیش‌از عزیمت پروازها را چک کنند
  • با رفع محدودیت های پروازی فرودگاه امام عملیاتی می شود
  • هیچ ایرلاین خارجی بجز «لوفت‌هانزا» پرواز ایران را لغو نکرده است
  • ممنوعیت پروازی در فرودگاه های مهرآباد و امام تا ساعت ۶ فردا تمدید شد
  • اتمام مرحله آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی تا شهریور ماه