Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@07:01:59 GMT

عاقبت تلخ پسربچه جودوکار بر روی تشک بازی!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۲۴۰

عاقبت تلخ پسربچه جودوکار بر روی تشک بازی!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از میرر، پسر بچه ۷ ساله‌ای در منطقه تایچونگ تایوان که با نام مستعار «وی وی» شناخته شده است، پس از شرکت در یک دوره ورزشی جودو، به سرانجام تلخی دچار شد. در ویدئوهای منتشر از کلاس ورزش این پسر ضعیف الجثه، دیده می‌شود که «وی وی» بارها و بارها به شکلی غیر حرفه‌ای توسط مربی بر روی تشک پرتاب می‌شود و در همین حین بلند فریاد می‌زند که سر و پاهایش دچار آسیب شده و درد گرفته‌اند اما متاسفانه مربی او بدون توجه به کار خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم‌ها مشخص است که این پسر بیش از حد ضعیف شده تا جایی که دچار حالت تهوع می‌شود، اما با این حال مربی او را مجبور به ایستادن کرده و به بقیه شاگردان بزرگسال دستور می‌دهد که او را پرتاب کنند.

سرانجام به دنبال این ضربات سنگین «وی وی» دچار ضربه مغزی شده و در بیمارستان به کما می‌رود که طبق گفته پزشکان امیدی به زنده ماندن او نیست. مادر این پسر هر روز خاطرات پسر خود را مرور می‌کند و در کنار جسم بی‌جان او منتظر معجزه است. گفتنی است؛ این پسر برای شرکت در این کلاس ورزشی بارها خانواده خود را متقاعد کرده بود تا بتواند در این کلاس‌ها شرکت کند.

بیشتر بخوانید

صحنه‌ای دردناک از آخرین لحظات پرش چترباز +فیلم

مربی ۶۰ ساله نیز پس از این اتفاق به دلیل قصور در حرفه خود و آسیب جدی به پسر خردسال، بازداشت شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش جودو عاقبت دردناک حوادث وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

کد خبر 845187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد/نباید قدرت موشک‌ها و پهپادهای ایران را دست‌کم گرفت
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • خبری خوب برای رم؛ ایوان اندیکا از بیمارستان مرخص شد
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود