Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - داج کوین 36 درصد از ارزش خود را پس از سخنان الون ماسک در یک برنامه تلویزیونی از دست داد و به 0.416 دلار رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا ، به دنبال حضور الون ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا در یک برنامه تلویزیونی و نامیدن داج کوین با عنوان یک «فریب»، ارزش این ارز دیجیتال یک سوم کاهش یافت.
داج کوین 36 درصد از ارزش خود را پس از این برنامه تلویزیونی از دست داد و به 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

416 دلار رسید در حالی که قبل از آن 0.65 دلار معامله می‌شد. داج کوین بخشی از این کاهش قیمت را در روز یکشنبه بازپس گرفت و در حال حاضر حدود 0.569 دلار معامله می‌شود.
طرفداران ارز مجازی روزها منتظر سخنان الون ماسک در این برنامه تلویزیونی بودند چون توییت‌های وی بارها توانسته بود ارزش ارزهای مجازی را بالا ببرد. ماسک در توصیف داج کوین گفت:« این ارز، آینده ارزهای مجازی است. یک محرک مالی که دنیا را دراختیار خواهد گرفت».
وقتی مجری برنامه از او پرسید پس داج کوین یک «فریب» است، ماسک با خنده جواب مثبت داد.
حضور ماسک در این برنامه تلویزیونی به دنبال کاهش ارزش سهام شرکت او طی روزهای اخیر صورت گرفت. تسلا بارها در مورد ارزهای مجازی در توییتر اظهار نظر و از پول رایج به خاطر تاثیر منفی بر نرخ بهره انتقاد کرده است.
این گفته وی در توییتر که داج کوین ارز مجازی مردم است باعث افزایش ارزش آن شده و به نوعی بیت کوین و اتریوم را به مسخره گرفته بود.
ماسک در روز پنجشنبه در توییتر اعلام کرده بود ارزهای مجازی امیدوار کننده هستند ولی سرمایه‌گذاری در آنها باید با احتیاط انجام شود. وی همچنین در ویدیویی که همراه این پیام بود اعلام کرد ارز مجازی ارز آینده دنیا خواهد بود.
برخی مقامات مالی با توجه به قدرت تاثیرگذاری سخنان ماسک بر ارزش ارزهای مجازی، لزوم اظهار نظر او را مورد تردید قرار داده‌اند. به نظر آنها ماسک می تواند هر چیزی بگوید و بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را تحت تاثیر قرار دهد و از این کار لذت می‌برد.
ارزش داج کوین طی یک ماه گذشته 800 درصد افزایش یافته و در حال حاضر با 73 میلیارد دلار سرمایه بازار چهارمین ارز مجازی بزرگ دنیاست. این ارز مجازی در روز پنجشنبه به رکورد 0.73 دلار رسید.
تسلا در فوریه اعلام کرده بود 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده و آن را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهای برقی قبول می‌کند. به این ترتیب ارزش بیت کوین تا 62 هزار دلار بالا رفت.
سهام تسلا در روز جمعه 1.3درصد افزایش داشت و به 672.37 دلار رسید.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین عطایی اظهار کرد: سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی، باغی و خشکبار از استان قزوین صادر می شود.

وی افزود: با توجه به پتانسیل خوب و مستعد بخش کشاورزی این استان سالانه این میزان صادرات انجام می شود و نگاه ما جایگزینی صادرات به جای واردات است.

وی اظهار داشت: سیفی‌جات گلخانه ای برای صادرات در اولویت است و در زمینه تولید مرغ نیز ظرفیت بالایی داریم اما باید یک بازار ثابت داشته باشیم تا صادرات محقق شود.

عطایی بیان داشت: چون تولید ثابت نداریم نمی توان روی صادرات پایدار حساب کرد اما قادریم تخم مرغ را صادر کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در هشتمین جلسه شورای هماهنگی روابط خارجی استان قزوین گفت: با راه اندازی صندوق حمایت توانسته مشکل صادرات کشمش را حل کند و آمادگی داریم ارتباط تعدادی از تولیدکنندگان نهال، کشمش و خشکبار و میوه را با طرف های بلاروس مهیا کنیم.

عطایی اضافه کرد: در بخش کشاورزی افراد توانمندی داریم که در صورت معرفی آنها می توان برای توسعه صادرات هم اقدام کرد.

کد خبر 6081177

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • نخستین جایگزین بیت کوین
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم