Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمد طاهری با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز، مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان نیکشهر حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور نیکشهر-ایرانشهر به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشداردهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده، بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند که بلافاصله سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو، به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کردند و از محل متواری شدند. متأسفانه بر اثر این تیراندازی استواریکم صادق کریمی ندیمی به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

سردار طاهری با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان‌برکف نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده و نتیجه اعلام خواهد شد.
 

کد خبر 600097 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی محلات گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جنتی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان، با انجام تحقیقات هدفمند، سرانجام سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
او با اشاره به اعتراف این سارق حرفه‌ای به ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخلی خودرو‌ها گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • شهادت یک سرباز در مرز سیستان و بلوچستان
  • شهادت یکی از کارکنان وظیفه مرزبانی در هیرمند
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری عاملان تیراندازی در فیروزآباد و سنگ‌پرانی در فسا
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قتل برای جای پارک خودرو در شهر اقبالیه
  • کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان