Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:59:08 GMT

اختصاص ۳۰هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۴۹۷

اختصاص ۳۰هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی در کشور

ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۵۰هزار مسکن مددجویی در سطح کشور ساخته می شود.

سردار زهرایی امروز ۲۰ اردیبهشت در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات سپاه ارومیه برگزارشد، افزود: در طی ۲سال ۵۰ هزار مسکن مددجویی باهمکاری بسیج سازندگی و ارگان های مختلف در سطح کشور ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام برای بسیج مهم است و منطق بسیج تبدیل تهدید به فرصت است، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲هزار گروه جهادی و ۵۴ هزار پایگاه مقاومت  در کشور فعالیت دارند.
سردار زهرایی با تاکید به اینکه در کشور ۸قرارگاه ملی وجود دارد، تصریح کرد: از روز قدس امسال جبهه جهانی خدمت رسانی باهدف خدمت رسانی به کشورهای نیازمند ازجمله کشورهای که جبهه مقاومت درآن خدمت رسانی کرده است، شروع به کار کرده است.
رییس بسیج سازندگی کشور با تاکید به اینکه برای سال جاری اعتبارخوبی درخصوص محرومیت زدایی درنظر گرفته شده، خاطر نشان کرد: برای امسال درسطح کشور ۵۰۰۰ میلیارد تومان برای راه روستایی، ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای آب روستایی و ۳۰هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی مناطق محروم درنظر گرفته شده است. 
وی یاد آور شد: در سال گذشته در سطح کشور در ۵مرجله کمک های مومنانه ۱۵میلیون بسته معیشتی، ۴۰هزار سری جهزیه، ۱میلیون تبلت و ۲۸ میلیون پرس غذای گرم در بین محرومین کشور توزیع شد.
سردار زهرایی با تاکید به اینکه در سال گذشته ۱۵ هزار پروژه با کمک بسیج سازندگی و دستگاه های اجرایی و نهادهای بسیج وسپاه اجراشد، اظهار کرد: مجموع اعتبار تخصیص یافته به این پروژه ها ۹۶۷ میلیاردتومان بود.
وی ادامه داد: در سال گذشته در سطح کشور ۱۱۲ هزار فرصت شغلی و ۱۶۵هزار تثبیت شغلی در کشور توسط بسیج سازندگی کشور ایجاد شده است. 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محرومیت زدایی مسکن مددجویی میلیارد تومان بسیج سازندگی سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام علیمراد یوسفی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: سپاه پاسداران در کنار نظام جمهوری اسلامی که خود یک شگفتی بود با تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه به تناسب نیاز کشور بروزرسانی شده است افزود: بروز رسانی‌های پر سرعت این نهاد مقدس باعث شد ظرف این ۴۵ سال بخشی از ابعاد شگفتی ساز این نهاد روشن و مشخص شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ادامه داد: در اصل سپاه برای جنگ طراحی و تأسیس نشده بود اما با وقوع جنگ بروزرسانی شده و آرایش جنگی به خود گرفت و این بروزرسانی بعث شد دفاع مقدس با سربلندی خاتمه یافته و توفیقاتی به دست بیاوریم که دشمنان متوجه شوند راه پیروزی بر ملت ایران بسته است

وی تاکید کرد: بعد از دفاع مقدس با بروزسانی سازندگی روبرو شد و در کوتاه مدت آرایش و ساختار سازندگی به خود گرفت و توانست در سازندگی کشور نقش مهمی ایفا کند.

حجت الاسلام یوسفی اضافه کرد: سپاه پاسداران امروز در عملیات وعده صادق از دستاوردهای دهه هشتاد خود استفاده کرده و از دستاوردهای دهه نود استفاده نکرده است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بیان کرد: با موفقیتی که سپاه در عملیات وعده صادق بدست آورد دنیا و مخصوصاً دشمنان ما متوجه تغییر موازنه قدرت شده‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه امروز در منطقه دست برتر داریم و دشمن به خوبی به این نکته پی برده است، یادآور شد: عملیات وعده صادق ترکیب بی نظیری از حمله‌های سایبری، موشکی و پهبادی بود.

کد خبر 6084894

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است