Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:21:07 GMT

بیش از ۹۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۵۹۸۶۵

بیش از ۹۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در همدان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری,فرمانده انتظامی استان همدان ز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان و تلاش‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد توهم‌زا از نوع حشیش، مشخص شد باند مورد اشاره با شیوه و شگرد‌های پیچیده قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده مشخص شد باند موصوف اقدام به انتقال یک محموله مواد توهم زا حشیش را کرده است که در یک عملیات مشترک، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و استان گیلان خودرو کامیون آن‌ها را که حاوی بار هندوانه بود در شهرستان همدان شناسایی، متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی از خودرو مذکور، مقدار ۹۵ کیلو و ۵۰ گرم حشیش و ۳۴۰ گرم مواد مخدر تریاک و ۶ گرم شیره سوخته که در زیر بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

امیری با بیان اینکه دو متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو کامیون نیز توقیف شد بیان داشت: استمرار عملیاتی مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده می‌باشد که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی ناجاست.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر کامیون هندوانه استان همدان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: درپی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.


این مقام انتظامی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد، این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.


سرهنگ باباپور افزود: ماموران پس از چند شبانه روز رصد و پایش دقیق، موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضایی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک