Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، مسترکارد به عنوان غول ارائه دهنده خدمات مربوط به کارت‌های اعتباری اعلام کرد که نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که 40 درصد افراد می‌خواهند طی یک سال آینده استفاده از ارزهای مجازی در معاملات خود را آغاز کنند.

67 درصد افراد نیز گفته‌اند نسبت به یک سال پیش نگاه بازتری را برای استفاده از ارزهای مجازی در تراکنش‌های مالی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

77 درصد گفته‌اند تمایل دارند بیشتر راجع به ارزهای مجازی بدانند و 75 درصد نیز گفته‌اند اگر علم کافی نسبت به این ارز پیدا کنند، از آن استفاده خواهند کرد. 

نتایج این تحقیق نشان می‌دهد در حالی که تمایل مصرف کنندگان برای استفاده از ارزهای مجازی به خصوص ارزهای مجازی با ارزش شناور نظیر بیت کوین در سطح بالایی قرار دارد، اما باید تلاش‌های بیشتری در زمینه کمک به مصرف‌کنندگان، قانون‌گذاری در این زمینه و حمایت از آنها نیاز است. 

در این نظرسنجی 15 هزار و 500 نفر از 18 کشور جهان در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و آسیا ـ اقیانوسیه شرکت‌ کرده‌اند.

در ماه فوریه شرکت مسترکارد گفته بود که قصد دارد شرایط را برای استفاده مشتریانش از برخی ارزهای مجازی طی یک سال آینده فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نظرسنجی ارز اقتصاد کارت های اعتباری استفاده از ارزهای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۵۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری   آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود.

عتباتی ادامه داد، در فضای مجازی  بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدرو... می کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی