Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@05:23:16 GMT

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۱۵۳

ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا

به گزارش تابناک به نقل از میزان - جمال عرف ظهر امروز و در بازدید از سایت اصلی ثبت نام ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از فردا ساعت ۸ صبح تا ۱۸ و به مدت ۵ روز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم همه کسانی که می‌خواهند به‌عنوان داوطلب ثبت نام کنند، حتما قانون انتخابات ریاست جمهوری را مطالعه کنند خصوصا ماده ۳۵ که به شرایط انتخاب شوندگان اشاره دارد و دوم اینکه با توجه به شرایط کرونایی که در کشور وجود دارد ما تنها می توانیم پذیرای خود داوطلب و برای کسانی که لازم هست، یک فرد همراه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه براساس چارجوب قانونی که اعلام شده عمل می‌کنیم، بیان کرد: امیدواریم این دوره هم افرادی که در خود شرایط لازم را می‌بینند، خصوصا با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری داشتند،افرادی که خود را حائز شرایط برای حل مسائل و مدیریت کلان کشور می‌بینند، ثبت نام کنند و سایر مراحل بررسی صلاحیت نیز توسط ناظر، شورای نگهبان انجام خواهد شد.
عرف با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی لازم در ستاد انتخابات کشور گفت: فاصله ۲ متری بین کاربران لحاظ شده است و از دو طبقه این سالن برای اینکه فواصل اجتماعی رعایت شود، استفاده شده است. استفاده از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: اسامی کسانی که برای ثبت نام مراجعه می‌کنند در سامانه ماسک بررسی می‌شود تا مبتلایان به کرونا وارد ستاد انتخابات نشوند و تدابیری لحاظ شده است تا در فضای سالم و امن ثبت نام برگزار شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و هفتم رمضان جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور وزارت کشور نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین دعای روز بیست و هفتم رمضان ستاد انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید