Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ذوب آهن در مورد برتری مقابل استقلال و دو پاس گلش در این بازی صحبت کرد.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، ذوب آهن شب گذشته در استادیوم آزادی دست به کار بزرگی زد و موفق شد استقلال را با دو گل شکست دهد. در این بازی مجتبی حق‌دوست که عملکرد خوبی داشت به نوعی ستاره تیمش لقب گرفت و با ارسال دو پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش نقش پررنگی در شکست شاگردان فرهاد مجیدی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌دوست که در نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در خصوص انتقال احتمالی‌اش به استقلال به گوش می‌رسید با این نمایش موفق توانست به تیمش برای فرار از منطقه سقوط کمک کند.

هافبک ذوب آهن درباره تقابل روز گذشته تیمش مقابل استقلال و برتری در این بازی به خبرنگار ما می‌گوید: بازی خوب وحساسی بود و استقلال برای سهمیه می‌جنگید و ما هم برای بهبود شرایط در جدول لیگ برتر در این بازی حاضر شده بودیم. کسب امتیاز با توجه به شرایط جدول برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و برای آن تلاش می‌کردند که خوشبختانه در نهایت ما برنده بازی شدیم.

حق‌دوست در واکنش به این سوال که آیا تصور برد برابر استقلال در استادیوم آزادی را داشتند، گفت: به هرحال فوتبال است و نمی‌شود پیش بینی کرد و شرایط در این بازی به شکلی پیش رفت که ما برنده این بازی شدیم. برای استقلال هم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با این کادر و بازیکنان بتوانند به نتایج خوبی خصوصاً در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

هافبک ذوبی‌ها درباره عملکردش در این بازی که با دو پاس گل همراه بود گفت: نتیجه بازی حاصل تلاش کل تیم بوده و همه زحمت کشیدند و من مسلماً نقش کوچکی در پیروزی تیم داشتم و مهم این بود که بتوانیم به نتیجه خوبی در این بازی دست پیدا کنیم و بتوانیم شرایط را در جدول به سود خودمان کنیم و در مسیر موفقیت قرار گیریم. این بازی از نظر بالا رفتن اعتماد به نفس کمک بزرگی در آینده به ما خواهد کرد و باید تلاش کنیم تا در ادامه مسیر نیز نتایج خوبی کسب کنیم.

حق‌دوست درباره غیبت دو مهره تاثیرگذار این تیم در جدال با استقلال گفت: بدون شک جای قاسم حدادی‌فر و فرشاد محمدی‌مهر هم در این بازی خیلی خالی بود ولی بچه‌ها  خوب بازی کردند و جای نفراتی که در این بازی غایب بودند پر شد. امیدوارم آقای حدادی‌فر هم هرچه زودتر سلامتی خودشان را به دست بیاورند و در کنار هم برای موفقیت ذوب آهن تلاش کنیم.

وی درباره حضور حسینی روی نیمکت و عملکرد کادرفنی این تیم در ادامه فصل گفت: آقای مجتبی حسینی نیاز به تعریف من ندارد. ایشان یکی از فنی‌ترین و بهترین مربی‌های لیگ است و مطمئناً بعدها بیشتر از ایشان خواهیم شنید. از زمان حضور آقای حسینی روند تیم روبه رشد است و نتایجی هم که تا این هفته کسب کردیم این مساله را نشان می‌دهد. امیدوارم در ادامه راه  نتایج خوبی کسب کنیم و در جدول شرایط خوبی را به دست بیاوریم.

هافبک سبزپوشان اصفهانی در پایان درباره تقابل دوباره با استقلال در جام حذفی و اینکه آیا بار دیگر قادر به تکرار نتیجه و شکست حریف خواهند بود گفت: باید این بازی را فراموش کنیم و درباره آینده هم هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند. ما برای هر بازی برنامه‌ریزی خواهیم کرد. فعلاً نگاه ما به بازی بعدی است و اینکه با کسب نتایج مناسب در جدول رتبه بهتری را کسب کنیم. در دیدار جام حذفی هم تنها می‌توانم ابراز امیدواری کنم هر تیمی که بهتر کار کند و حقش است، برنده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران ذوب آهن اصفهان مجتبی حقدوست حق دوست ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان خودمان و تیم آلومینیوم. تبریک می‌گویم به مجموعه خودمان و هواداران مان. خیلی به این برد نیاز داشتیم و یک بازی ۶ امتیازی را بردیم. دو تیم خیلی به هم نزدیک بودیم و شاید ارزش این برد را آخر فصل باتوجه به برنامه‌ای که برای رتبه‌مان داریم متوجه بشویم‌.

او ادامه داد: اراک و دو سه تیم دیگر رقیب مستقیم ما هستند‌. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. پس از مدتها توانستیم در خانه ببریم و امیدوارم بازی بعدی با نساجی و تراکتور هم موفق باشیم.

مصلح در مورد بازی با تراکتور گفت: نمی‌توانیم بگوییم حساس‌ترین بازی چون تمام بازیکهای لیگ حساس هستند. جام حذفی یکجور حساسیت دارد و لیگ جور دیگر. فکر نکنید لیگ برای ما تمام شده است. ما باتوجه به بضاعت و هدف‌مان کار می‌کنیم. باید منطقی باشیم و با این بضاعت نباید بگوییم تیم بستیم که قهرمان شویم. انشاالله در جام حذفی هم مثل بازی لیگ که در تبریز بردیم، دوباره تراکتور را شکست بدهیم.

او در مورد شوک مثبت تیم با استعفای ربیعی گفت: بعضی وقتها بعضی آدم‌ها باری را برمی‌دارند. آقای ربیعی به موقع آن استعفا را دادند و آن شوک مثبت بود و خداراشکر ایشان حضور دارند. انشاالله روند مثبت‌مان را ادامه بدهیم‌.

دیگر خبرها

  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • افسوس مجتبی حسینی در ورزشگاه خاطره‌انگیز
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود