Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم استقلال در حالی شب گذشته مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد که در دقایقی از بازی فرهاد مجیدی به صورت همزمان از ۴ مهاجم در زمین استفاده کرد که این اتفاق نادر برای اولین بار در تیم استقلال رخ داد.

دیاباته و قایدی دو مهاجم آبی پوش بودند که از ابتدا در میدان حضور داشتند و به ترتیب ارسلان مطهری و آرمان رمضانی هم در دقایق ۵۳ و ۶۵ به ترکیب این تیم اضافه شدند تا در ۲۵ دقیقه پایانی آبی پوشان با استفاده از ۴ مهاجم در زمین حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری که با ۵ گل در لیگ برتر بهترین گلزن آبی پوشان است، در این بازی هم بارها در موقعیت گلزنی و گل‌سازی قرار گرفت و در حرکات تهاجمی تیمش نقش مهمی داشت.

درست ۵ دقیقه بعد از ورود مطهری به زمین بود که محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان با نفوذ از جناح چپ و پاسی رو به جلو و سرعتی ارسلان مطهری را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد. با اینکه ارسلان با ضربه‌ای سرضرب و فوق‌العاده دروازه ذوب آهن را تهدید کرد، اما شهاب گردان با واکنشی فوق‌العاده دروازه تیمش را نجات داد تا مطهری مقابل دروازه ذوب آهن ناکام باشد.

بیشتر بخوانید: استقلال امیدی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد؟/ شاگردان مجیدی چند امتیاز می‌خواهند؟

در دقیقه ۸۳ بازی یک بار دیگر مطهری در موقعیت گل قرار گرفت. این بار نوبت به آرمان رمضانی رسید که با ضربه سر خود ارسلان مطهری را در موقعیت خوب گلزنی مقابل دروازه ذوب آهن قرار داد که این بار هم ضربه مطهری راهی به دروازه شهاب گردان نیافت.

مطهری علیرغم تلاش‌های زیادی که در این بازی داشت و تاثیر فراوانی که بر رفتارهای تهاجمی آبی پوشان داشت، اما نتوانست از این دو فرصت خوب استفاده کند و دو بار مقابل دروازه ذوب آهن دست خالی بازگشت تا نهایتاً استقلال بازنده این بازی بزرگ باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ارسلان مطهری ارسلان مطهری استقلال دروازه ذوب آهن ارسلان مطهری آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد