Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رضا جاودانی درباره اتفاقات جنجالی دیدار شب گذشته سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: طبیعتا تا زمانیکه به عنوان اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش بازی را دریافت نکنیم نمی‌توانیم اظهارنظری داشته باشیم زیرا در حال حاضر مستندات ما محدود به چند فیلم است که در فضای مجازی منتشر شده است. به هر حال منتظر دریافت گزارش بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره احتمال صدور دستور موقت برای متخلفان احتمالی این مسابقه قبل از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار داشت: اگر تخلفات حاد و مشمول ماده ۱۰۰ آئین نامه باشد حتما دستور موقت می‌دهیم در غیر این صورت دلیلی برای صدور دستور موقت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:  واکنش نماینده فدراسیون به اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس/ مشکل خیلی خاصی پیش نیامد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا جاودانی سپاهان پرسپولیس کمیته انضباطی پرسپولیس خبر ویژه رضا جاودانی سپاهان کمیته انضباطی دستور موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس