Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@04:40:17 GMT

توضیح پلیس درباره حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۳۰۰

توضیح پلیس درباره حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای ۲ تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم‌ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد. نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم‌ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم‌ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حضور پررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می‌شود.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه‌های نیروی انتظامی است که با برنامه‌ریزی دقیق و استقرار اکیپ‌های انتظامی در هتل‌های اخنصاصی تیم‌ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای ۲ تیم و بازیکنان فراهم می‌کنند.

سرهنگ جواد درستکار در پایان گفت: هیچ‌گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی هافبک باتجربه و خوشفکر پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک که عصر جمعه برگزار می‌شود صدمین بازی خود با پیراهن پرسپولیس را انجام خواهد داد.

سروش رفیعی 34 ساله که بعد از وحید امیری مسن ترین بازیکن تیمش به حساب می‌آید تجربه بازی در تیم‌های فولاد، سپاهان، تراکتورسازی، شهرخودرو، الخور قطر و مقاومت سپاسی شیراز را در کارنامه دارد و تا کنون 270 بازی در لیگ برتر، 46 بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 23 بازی در جام حذفی و 19 مسابقه در لیگ ستارگان قطر انجام داده است.

با حضور در ترکیب اصلی بازی جمعه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک او بیست و چهارمین بازی خود در جام حذفی فوتبال ایران را انجام خواهد داد اما جالب‌تر اینکه این صدمین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.

رفیعی در سومین مقطع حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکنون در 99 بازی برای این تیم 6 گل زده و 10 پاس گل داده، اما هنوز آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش در گل‌های پرسپولیس به اندازه دوران حضورش در فولاد، سپاهان و تراکتور با وجود انجام بازی‌های کمتر در آن تیم‌ها نشده است.

سروش رفیعی در فولاد خوزستان طی 94 بازی 12 گل زد و 5 پاس گل داد، اما در سپاهان طی 78 مسابقه 8 گل زده و 15 پاس گل داده است. در تراکتورسازی هم او با وجود حضور در 51 مسابقه 5 گل زده و 15 پاس گل داده است.

رفیعی در این فصل فرصت این را دارد تا با دو بارگلزنی یا ارسال پاس گل از آمار تاثیرگذاری‌های مستقیمش روی گل‌ها در تیم فولاد عبور کند، اما چنانچه بخواهد از آمارش در تراکتور و سپاهان با پیراهن پرسپولیس بگذرد باید چشم به درخشش در فصل آینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)