Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن میلان می گوید صحبت های انگیزشی پیولی و زلاتان باعث برد این تیم مقابل یوونتوس شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، شب گذشته میلان و یوونتوس در دیداری حساس مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر میلانی ها به پایان رسید. این دیدار برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اهمیت زیادی برای دو تیم داشت و براهیم دیاز، ربیچ و توموری، سه امتیاز را به حساب روسونری واریز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال اسماعیل بن ناصر می گوید که صحبت های انگیزشی زلاتان ابراهیموویچ و استفانو پیولی قبل از شروع این دیدار باعث این پیروزی مقتدرانه شده است. بن ناصر در گفتگو با اسکای گفت:

ابراهیموویچ و سیمون کیائر برای بازیکنان صحبت کردند. آنها بازیکنانی باتجربه هستند و به همین خاطر به حرف های آنها گوش می دهیم. وقتی بازیکنی مثل زلاتان می گوید باید برای تیم به سختی تلاش کنید، می فهمید که باید 200 درصد توانتان را بگذارید. مربی قبل از بازی به ما گفت که باید این بازی را به چشم فینال ببینیم و باید در آن برنده شویم.

او در مورد برد مقابل یوونتوس نیز گفت:

امروز بهترین عملکردم را از زمان حضور در میلان داشتم. بابت این پیروزی خوشحال هستیم اما نمی توانیم حالا دست از تلاش بکشیم. باید هر سه روز بازی کنیم و باید به کسب نتایج خوب ادامه دهیم. هنوز سه مسابقه باقی مانده است. باید به سختی کار کنیم و با تمام وجود به میدان برویم. در مسیری درست قرار داریم اما کارما هنوز تمام نشده است.

میلان با این برد 72 امتیازی شد تا هم امتیاز با آتالانتا در رده سوم جدول قرار بگیرد. یوونتوس نیز با 65 امتیاز در رده پنجم ایستاد. 

اخبار داغ 

اوجی هنرمند معروف درگذشت + عکس برترین های قرن با محسن جعفری: علی دایی منت بر سر فوتبال ما بگذارد و برگردد؛ کاش کی‌روش باز هم به ایران بیاید استقلال - ذوب آهن؛ استراتژی پلی استیشنی جواب نداد | تحلیل بازی باشگاه پرسپولیس: شعارهای پخش شده در ورزشگاه نقش جهان جهت تحقیر نام پرسپولیس بود اولین برد میلان در خانه یوونتوس پس از یک دهه واکنش دنی کارواخال به داوری دیدار رئال مادرید - سویا: شرم آور است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 

فراروـ  همانطور که می‌دانید کیک‌های شکلاتی یکی از محبوب‌ترین کیک‌ها در دنیا هستند. بعید است کسی پیدا شود که بتواند به کیک شکلاتی نه بگوید. حتی کسانی که عاشق شکلات هم نیستند، معمولاً دست رد به سینه یک برش کیک شکلاتی با خامه شکلاتی نمی¬زنند. یکی از کاور‌های محبوب کیک‌های شکلاتی کرم شکلات است که معمولا از آن برای پوشاندن همه کیک‌ها و شیرینی‌های شکلاتی و یا وانیلی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید در منزل و با موادی در دسترس و با روشی آسان این کرم شکلاتی خیلی خاص و خوشمزه را برای تزیین انواع دسر و فیلینگ کیک آماده کنید. این کرم شکلاتی به تنهایی برای کاور کیک مناسب نیست، اما می‌توانید از آن برای ماسوره زدن روی کیک استفاده کنید، همچنین می‌توانید این کرم را با خامه قنادی مخلوط کنید، سپس برای کاور روی کیک شکلاتی از آن استفاده کنید. اگر دوست دارید این کرم شکلاتی فوق‌العاده خوشمزه و کاربردی را در منزل درست کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد لازم

شیر عسلی: ۳۵۰ گرم
پودر کاکائو: ۷۰ گرم
شیر: ۳۵۰ گرم
شکلات سکه‌ای کاکائویی: ۲۰۰ گرم

طرز تهیه

برای درست کردن این کرم شکلاتی خوشمزه ابتدا شیر عسلی را داخل یک قابلمه مناسب بریزید، سپس پودر کاکائو را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا با هم مخلوط شوند. حالا شیر را طی سه مرحله کم کم به مواد بالا اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد به صورت یکدست شود. قابلمه را روی حرارت متوسط اجاق گاز بگذارید و مدام هم بزنید تا مواد به نقطه جوش برسد، سپس حرارت را کم کنید و به مدت ده دقیقه دیگر بگذارید مواد بجوشد تا غلیظ شود. در این مرحله هم از هم زدن غافل نشوید تا مواد شما ته نگیرد. بعد از اینکه قابلمه را از روی حرارت برداشتید، شکلات سکه‌ای را به مایه داغ اضافه کنید و هم بزنید تا شکلات کاملا حل شود. کرم را داخل یک ظرف مناسب بریزید و به مدت ۸ ساعت داخل یخچال بگذارید تا استراحت کند. حالا کرم شکلاتی خوشمزه شما برای تزیین دسر یا فیلینگ کیک و ماسوره زدن آماده است.

نکات مهم
۱ ـ شیر عسلی یا شیر غلیظ همان شیر گاو است که مقداری از آب آن گرفته می‌شود و به آن شکر اضافه می‌کنند. شیر عسلی ماده‌ای غلیظ و شیرین است که به صورت کنسروی در بازار موجود است و ماندگاری بالایی دارد. از این شیر برای تهیه انواع دسرها، بستنی‌ها و کیک و شیرینی استفاده می‌شود.
برای درست کردن شیر عسلی در منزل ۲ پیمانه شیر را همراه با دو سوم پیمانه شکر داخل یک ماهی تابه گود و نچسب بریزید و روی حرارت ملایم اجاق گاز بگذارید و مدام هم بزنید تا شکر کاملا در شیر حل شود. بعد از اینکه شکر حل شد، دیگر هم نزنید و صبر کنید تا شیر جوش بیاید. وقتی شیر جوش آمد، حرارت اجاق گاز را روی کمترین حالت تنظیم کنید و هر چند دقیقه یک‌بار شیر را هم بزنید تا ته نگیرد و به غلظت برسد. توجه داشته باشید که حرارت باید آنقدر کم باشد که شیر قل نزند، در غیر این صورت شیرعسلی شما ته می‌گیرد. تقریبا ۴۰ دقیقه زمان میبرد تا شیر عسلی شما به غلظت برسد و آماده مصرف شود. بعد از اینکه شیر عسلی آماده شد، آن را کنار بگذارید تا کاملا خنک شود؛ سپس داخل شیشه خشک و تمیز بریزید و در یخچال نگهداری کنید.

۲ ـ این کرم شکلاتی را می‌توانید داخل ظرف تمیز و در بسته به مدت ۱ هفته داخل یخچال و به مدت ۲ ماه داخل فریزر نگهداری کنید.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ده روسی: با احترام به میلان، ما صعود می‌کنیم
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او