Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک نعمتی مدافع راست پرسپولیس با کتفی مصدوم تا سوت پایان بازی با سپاهان در زمین دوام آورد اما دردی وحشتناک را پس از مسابقه تجربه کرد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شماره ۸۸ پرسپولیس باید تست ام آرآی بدهد تا میزان مصدومیت او مشخص شود. اگر کتف سیامک نعمتی شکسته باشد این بازیکن به طور قطع و یقین بازی حساس با استقلال تهران را که روز جمعه برگزار می شود از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک نعمتی یکی از بازیکنان تأثیرگذار و مهم پرسپولیس است که یحیی گل محمدی خیلی روی تجربه اش برای دیدار حساس با تیم فرهاد مجیدی حساب باز کرده است.

سرمربی پرسپولیس با وسواس خاصی پیگیر شرایط سیامک نعمتی است و از پزشکان تیمش نیز خواسته است هرچه زودتر جواب ام آرآی را به اطلاع او برسانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس دربی سیامک نعمتی سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

به گزارش "ورزش سه"، تر اکتور در حالی بازی امروز مقابل نساجی مازندران را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری آغاز می‌کند که سه تغییر مهم در ترکیب این تیم به وجود آمده است.

چهار اخطاره شدن و محرومیت عارف آقاسی و همچنین مصدومیت سید محمد حسینی موجب شده تا امروز میلاد کُر فرصت رسیدن به ترکیب تراکتور را در دیدار مقابل نساجی مازندران به دست بیاورد و در این رقابت حساس شانس خودنمایی پیدا کند.

سیامک نعمتی هم که تجربه گلزنی مقابل نساجی مازندران را دارد، دوباره با رفتن پاکو خمس به ترکیب تراکتور بازگشته و جای مهدی هاشم‌نژاد را در جمع نفرات اصلی تراکتور گرفته است.

میلوش دلتیچ که هفته گذشته نتوانست نمایش خوبی مقابل ذوب داشته باشد نیز دیگر تغییر تراکتور با رفتن خمس است و مهدی عبدی به جای او در ترکیب و خط حمله دیده می‌شود.

بدین ترتیب تراکتور با سه جابه‌جایی از دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن، در بازی امروز برابر نساجی مازندران حاضر شده که عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد و میلوش دلتیچ جای خود را به میلاد کُر، سیامک نعمتی و مهدی عبدی داده‌اند.

دیگر خبرها

  • سیامک: باید ببینیم برای چه به تراکتور آمده‌ایم
  • سیامک نعمتی: با این وضعیت نمی‌توانیم سرمان را بالا بگیریم / فیلم
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان