Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:17:33 GMT

شیری و فرصتی که یحیی برابر سپاهان نداد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۶۷۸

شیری و فرصتی که یحیی برابر سپاهان نداد

آنطور که در تصاویر مشخص است و سیامک نعمتی نیز ادعا کرده، این بازیکن در دقایق پایانی جدال با سپاهان با آسیب دیدگی در زمین حاضر بود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در دیدار شب گذشته مقابل سپاهان به تساوی رضایت داد که تا لحظات پایانی با تک گل عیسی آل کثیر از حریف در نقش جهان پیش افتاده بود. با این حال حملات پردامنه سپاهان در نهایت منجر به دریافت گل توسط این تیم و از دست رفتن دو امتیاز حیاتی در تقابل با مدعی اصلی قهرمانی و صدرنشین فعلی لیگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل محمدی در این جدال برای تحکیم بخش دفاعی تیمش در لحظاتی که نویدکیا و سپاهان به دنبال گل تساوی بودند، فرشاد فرجی و میلاد سرلک را به میدان فراخواند. این در حالی است که مهدی شیری نیز به عنوان دیگر عنصر دفاعی سرخپوشان در لیست این تیم قرار داشت. شیری که طی دیدارهای اخیر به تناوب در ترکیب این تیم به میدان رفته بود و توانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد، در این جدال فرصتی برای نمایش مقابل سپاهان به دست نیاورد. این در حالی است که در دقایق پایانی سیامک نعمتی که در دفاع راست حضور داشت با آسیب دیدگی مواجه شده بود و در زمان خروج از زمین نیز به این موضوع و وخامت شرایط خود اشاره داشت.

پرسپولیس تهران مهدی شیری سیامک نعمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی شیری سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال ایران در حال پیگیری است و بازیکنان دعوت شده در تلاش برای نشان دادن خود به کادر فنی هستند. اما در روز هایی که موریسیو موتا پائز به دلیل حضور در تیم باشگاهی‌اش هنوز به ایران نیامده بود، پیمان اکبری نفر اول کادر فنی تیم ملی به شمار می‌آمد و بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشت.

پیمان اکبری که تقریبا با اکثر این بازیکنان در مسابقات باشگاهی همکاری داشته، به خوبی از پس تمرینات بر آمد و اجازه نداده جای خالی و غیبت موریسیو موتا پائز احساس شود.

پیمان اکبری که پس از چندین سال دوباره به کادر فنی تیم ملی بازگشته است حالا امیدوار است این بار با پائز برزیلی فرانسوی دومین صعود به المپیک را تجربه کند. اکبری چندین سال دستیار کولاکوویچ در تیم ملی بوده است و تجربه خوبی در این زمینه دارد.

دیگر خبرها

  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس