Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ترکیه در واکنش به حوادث یک هفته اخیر در «مسجدالاقصی» و حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در این مسجد تاکید کرد: خشونت اسرائیل علیه فلسطینیهای بی‌گناه پایان نمی‌یابد و ما از این ملت همچنان حمایت می‌کنیم .

«مولود چاووش‌اوغلو» روز دوشنبه در توئیتی به زبان‌های ترکی استانبولی و انگلیسی نوشت: خشونت اسرائیل در مسجدالاقصی علیه مردم بی‌گناه پایان نمی‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آنهایی که علیه این وحشیگری کلامی نمی‌گویند، نباید در مورد روند صلح خاورمیانه نیز سخنی بگویند.

رئیس دستگاه دیپلماسی ترکیه تصریح کرد: ما همچنان صدای برادران و خواهران فلسطینی خود خواهیم بود و از حقوق آنها دفاع خواهیم کرد.!

فلسطینیان ساکن محله «الشیخ جراح» در قدس اشغالی دیشب (یکشنبه شب) بار دیگر به نشانه اعتراض به مصادره خانه‌هایشان به دست اشغالگران صهیونیست، تجمع مسالمت آمیزی برگزار کردند، اما نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در این تجمع حمله‌ور شده و دست به سرکوب آنان زدند که در پی این تجاوزات درگیری‌هایی میان طرفین صورت گرفت.

این درگیری‌ها از ابتدای صبح امروز شدت بیشتری پیدا کرد و رژیم اشغالگر اقدام به شلیک گاز اشک‌آور و گلوله‌های پلاستیکی و بمب‌های صوتی به سوی فلسطینیان در مسجدالاقصی کرد.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به ویژه در منطقه «باب العمود» و محله «الشیخ جراح» و محوطه مسجد الاقصی ناآرام است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود

وزیر خارجه مصر با اشاره به اینکه نواز غزه به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شده است، تاکید کرد که باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود.

به گزارش مشرق، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: ما انتظار حمایت‌های بین‌المللی بیشتری از آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) را داریم.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، شکری گفت: نوار غزه به منطقه‌ای غیر قابل سکونت تبدیل شده است.

وزیر خارجه مصر در ادامه نیز تاکید کرد: باید از تشکیل کشور فلسطین جهت پایان دادن به درگیری در منطقه حمایت شود.

او همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا هیچگونه اقدام نظامی را در رفح در پیش نگیرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است