Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:42:59 GMT

وزیر خارجه آلمان: زمان در مذاکرات وین عنصری بسیار مهم است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۰۹۶۸

وزیر خارجه آلمان: زمان در مذاکرات وین عنصری بسیار مهم است

وزیر امورخارجه آلمان با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به مذاکرات وین گفت که عنصر زمان در این رایزنی ها برای احیای توافق هسته‌ای بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، هایکو ماس وزیر امورخارجه آلمان امروز (دوشنبه) پیش از آغاز نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در جمع خبرنگاران گفت که زمان در مذاکرات وین در جهت احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یک عنصر مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره روند مذاکرات وین تصریح کرد: رایزنی ها سخت و طاقت فرساست اما تمام طرف‌های مذاکره کننده در حال پیش بردن گفت‌وگوها در فضایی مثبت هستند.

ماس همچنین با تکیه بر ادعاهای غرب علیه برنامه هسته‌ای کشورمان گفت: متاسفانه زمان در حال تمام شدن است. هدف ما بازگشت کامل برجام است چراکه تنها راه ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.

وزیر امورخارجه آلمان خاطر نشان کرد که به همراه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همتای فرانسوی اش، شرکت کنندگان در نشست امروز برکسل را در جریان آخرین وضعیت مذاکرات وین قرار خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاكرات وين برجام توافق هسته ای هایکو ماس مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

به نقل از فارس این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898673

دیگر خبرها

  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • ایرلند: تل آویو جنگ در غزه را متوقف کند!
  • لاوروف: جهان در آستانه درگیری بین قدرت‌های هسته‌ای قرار دارد
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است
  • گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی