Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، نشست «ضرورت بازگشایی باشگاه های ورزشی» روز گذشته با حضور دکتر پورقریب معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران، علی سلامت مسئول کمیته باشگاه های فدراسیون ورزش‌های همگانی، دکتر ثابتی، کاوه صدقی، یونسی رئیس و دبیر هیات پزشکی استان تهران، درشکی رییس و دبیر انجمن صنفی کارفرمایی استان تهران و نوبخت دبیر هیات بدنسازی استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامت در این نشست ضمن ضرورت بازگشایی هرچه سریعتر باشگاه های ورزشی یادآور شد: به استناد پژوهش معتبری در کشور انگلیس باشگاه های ورزشی با ۲.۸ درصد کمترین نقش را نشر ویروس کرونا داشته اند و این رقم در قیاس با رستوران ها که سهم ۹ درصدی دارند به مراتب کمتر است. بنابراین می توان با رایزنی با وزارت بهداشت نسبت به بازگشایی باشگاه های ورزشی اقدام نمود.

سلامت افزود: در صورت عدم بازگشایی باشگاه های ورزشی، بسیاری از باشگاه ها مجبور به تغییر کاربری، بیکاری مربیان و همچنین کارمندان باشگاه های ورزشی می شود و همین امر تبعات اجتماعی بسیاری دارد. به همین منظور استان تهران به عنوان گروه شاهد موظف شد، چک لیست باشگاه امن را در عرض ۴۸ ساعت تهیه و به تصویب اداره کل استان تهران و ستاد مبارزه با کرونا برساند و در این چک لیست معیارهای که هر باشگاه باید چه مشخصات فیزیکی، موارد بهداشتی مندرج است تا به عنوان محیط امن برای ورزش شناخته شود و گواهی مربوطه را دریافت نماید.

وی در خاتمه بیان داشت: از جمله مواردی که در این چک لیست مورد تاکید ضابطین بهداشت قرار خواهد گرفت، برخورداری از جریان هوای آزاد از طریق دمش هوا (مثل کولر های آبی)، مکش هوا از طریق هواکش و نیز محدودیت تعداد حداکثر ۴ نفر ورزشکار به ازای هر صد متر مربع فضا خواهد بود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1095287 برچسب‌ها فدراسیون ورزش های همگانی باشگاه های ورزشی کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی باشگاه های ورزشی کرونا بازگشایی باشگاه های ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ورزشکاران این استان درسال گذشته خبر داد.

علی رجبی وندچالی درحاشیه جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، این سهمیه‌ها در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی کسب شده است.

وی افزود: به کسب سهمیه‌های دیگر توسط ورزشکاران مازندرانی در رشته های دیگر نیز درسال جاری و در مسابقات مهم پیش رو آسیایی و جهانی امیدواری زیادی هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های بالای ورزشکاران این استان در دوره‌های گذشته المپیک گفت، ورزشکاران این استان همواره حضور دائمی در کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و حتی پارالمپیک داشتند و نیمی از مدال‌های کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران مازندرانی بوده است.

رجبی ادامه داد، المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته مازندران در ورزش قهرمانی عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران مازندرانی درمجموع  ۳۱۵ نشان طلا، نقره و برنز به همراه تیم‌های ملی در مسابقات رسمی بین المللی،  آسیایی و جهانی کسب کردند.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ادامه داد، با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

وی، با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند، اضافه کرد: با پای کار بودن هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند وانتظار هست که همه‌ی مسئولان در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند