Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:10:27 GMT

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۱۴۷

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم تمدید شد

ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از تمدید نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم خبر داد.

 "حسین اسحاقی" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهداف راه‌اندازی نمایشگاه قرآن به صورت مجازی گفت: سامانه  نمایشگاه  تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه مصادف با 29 ماه مبارک رمضان فعال خواهد بود، مردم و علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه iqfa.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir از این نمایشگاه بازدید نمایند.

وی بر استفاده بهینه مردم قرآن دوست جنوب کرمان از این فرصت فرهنگی تاکید کرد و افزود: با توجه به تمدید مهلت برپایی نمایشگاه مجازی قرآن باید از این فرصت برای تهیه کتاب های دینی و قرآنی  بهره برداری لازم به عمل آید.

اسحاقی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای دو بخش محتوایی و فروش است، اظهار کرد: در بخش فروش بیش از ۱۵ هزار عنوان کتاب عرضه شده و مردم می‌توانند متناسب با نیازهای خود، آثار مکتوب را دریافت کنند و در بخش محتوایی نیز ۱۴ محور در نظر گرفته شده که عرضه‌کننده آثار و محصولات قرآنی غیر از کتاب (مثل حجاب و عفاف، قرآن استور و ...) می شود.

وی  فعالیت مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی قرآن کریم را از ساعت ۹ صبح تا ۲۴  اعلام کرد و گفت: این مرکز با شماره تماس  ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی نمایشگاه مجازی قرآن کریم نمایشگاه مجازی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اولین نشست هیئت دولت در سال 1403 در جمع خبرنگاران گفت: امسال دو جلسه بسیار خوبِ هم اندیشی با آقای رئیس‌جمهور داشتیم. یک جلسه مدیران رسانه‌ها حضور داشتند و یک جلسه با اصحاب هنر بود که در هر دو جلسه همه بزرگان حضور داشتند و مباحث بسبار خوبی مطرح شد و رئیس‌جمهور دستورات روشنی را برای حل مشکلات اصحاب هنر و رسانه صادر کردند.

وی افزود:  دیشب برای پیوست‌های فرهنگی شعار سال جلسه‌ای را با وزیر اقتصاد داشتیم. 

وزیر ارشاد گفت: همچنین ما از روز اول فروردین نمایشگاه قرآن را داریم که استقبال مردمی از این نمایشگاه فراتر از انتظار بوده است. 

اسماعیلی ادامه داد: کتاب‌های اندیشمندان غیرمسلمان در خصوص ائمه اطهار با حضور نویسنده لبنانی این کتاب‌ها رونمایی شد. انشاالله در 100 جلد کتب مربوط به این اندیشمندان که در خصوص زندگی آل‌الله است با حضور اندیشمندان غیرایرانی مسلمان رونمایی خواهد شد.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • وزیر ارشاد: استقبال از نمایشگاه قرآن فراتر از انتظار است
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • کسانی که از اختلاف طبقاتی سود می بردند اولین مخالفان پیامبران بود
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • (تصاویر) حمید رسایی خوشنویسی خود را به رخ کشید!
  • خدمات بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران