Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@19:30:24 GMT

رئیس انجمن سینماداران بر اثر کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۱۷۵

رئیس انجمن سینماداران بر اثر کرونا درگذشت

رئیس هیأت مرکزی انجمن سینماداران ایران بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت.     به گزارش ایرنا، منصور نورپور عضو شورای مرکزی انجمن سینماداران ایران و رئیس هیأت مرکزی انجمن بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت.   محمدرضا صابری دبیر انجمن سینماداران ایران خبر درگذشت منصور نورپور را تایید کرد.   نورپور از شخصیت های تاثیرگذار سینما و اکران ایران است و اقدامات ارزشمندی در جهت منافع سینمای ایران و فیلمسازان در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این سینمادار پیشکسوت که از پیش از انقلاب مالکیت این سینما را بر عهده داشت، اولین کسی بود که توانست در نیمه دوم دهه ۶۰ سینمای خود را از مصادره نهادها خارج کند و در بخش خصوصی سالن‌داری را ادامه دهد.   سینما قدس اصفهان در سال ۱۳۵۴ با نام سینما شهر فرنگ در اصفهان ساخته شد و در جریان انقلاب به آتش کشیده شد. بعد از انقلاب بازسازی شد و با نام سینما قدس به کار ادامه داد.   امروز همچنین بیژن افشار بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که از ششم اردیبهشت ماه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود با شدت گرفتن عوارض این بیماری درگذشت. بیشتر بخوانید: درگذشت بازیگر مختارنامه به علت ابتلا به کرونا عبدالوهاب شهیدی، آهنگساز و خواننده پیشکسوت درگذشت درگذشت یک کارگردان و منتقد تئاتر/ ایرج زُهَری که بود؟ گوینده و پیشکسوت صدا و سیمای آذربایجان شرقی درگذشت منصور اوجی، شاعر درگذشت لینک کوتاه: asriran.com/003HpG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انجمن سینماداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خانه ملت ، متن پیام تسلیت­­­­ رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم­

اناللّه و اناالیه راجعون

درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب ­تاسف و تاثر گردید.


ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن­فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • پرویز داوودی از اساتید اقتصادی درگذشت
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت