Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: لیست هشت نفره اعزامی ایران به رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا به میزبانی امارات قطعی شده است. تلاش می کنیم بهترین نتیجه را در این رقابت ها کسب کنیم. من به همراه اعضای کادرفنی تیم ملی بهترین‌های ایران را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های بوکس به صورت تک حذفی برگزار می‌شود  و این موضوع کار را برای تمام تیم ها سخت کرده است. باید در نظر داشت که بهترین  بوکسورها در آسیا حضور دارند.

او درباره حضور تیم ملی بوکس ایران در اردوی تدارکاتی ازبکستان عنوان کرد: اردوی تدارکاتی مشترک که به میزبانی ازبکستان برگزار شد از نظر فنی برای ما عالی و قابل قبول بود. در این اردو ملی پوشان ایران با تیم ملی الجزیره تمرین کردند. علاوه بر تیم ملی بوکس الجزیره، تیم ملی جمهوری آذربایجان هم در این اردو حضور داشت. البته تیم ملی جمهوری آذربایجان با ما تمرین نداشت.

استکی در پایان اظهار کرد: حضور در این اردو برای ملی پوشان ما لازم بود و تاثیر آن را هم به زودی در مبارزات آن ها می بینید.

بیشتر بخوانید

ملی پوش بوکس:
حذف من از تیم ملی بوکس با دست‌های پشت پرده کلید خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بوکس علیرضا استکی تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران با پیروزی در دیدار رده‌بندی، به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، امیررضا ده‌بزرگی موفق شد با پیروزی مقابل کشتی‌گیر ازبکستان، به مدال برنز این رقابت‌ها دست یابد.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، در دیدار رده‌بندی مقابل بایراموف از ازبسکتان قرار گرفت که در همان وقت اول مقتدرانه با نتیجه ۹ بر صفر حریف خود را شکست داد تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش‌رو برداشت. وی در دور سوم اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این مرحله مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان در ۳ دقیقه و ۲۳ ثانیه با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد 
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان