Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ حسین فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه این مصوبه بر اساس پیشنهاد رگولاتوری تصویب شده ، گفت: بر اساس این مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه ملزم هستند خدمات peering را در اختیار ارائه دهندگان خدمات پایه کاربردی شبکه ملی اطلاعات قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، تعرفه این خدمات برای ارائه کنندگان خدمات پایه کاربردی شبکه ملی اطلاعات، ۵۰ درصد پایین‌تر از سطح پهنای باند اینترنت بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت تعیین شده است.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات عنوان کرد: این مصوبه با هدف مزیت بخشی اقتصادی، تعرفه گذاری رقابتی در دسترسی به خدمات کاربردی، حمایت از ارائه کنندگان خدمات پایه کاربردی شبکه ملی اطلاعات و حمایت از ارائه کنندگان این خدمات تصویب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095301 برچسب‌ها شبکه ملی اطلاعات کمیسیون تنظیم مقرران ارتباطات تعرفه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شبکه ملی اطلاعات تعرفه خدمات پایه کاربردی شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در نشست آغاز هفته سلامت با اعلام اینکه روزانه تا ۳۰ هزار انواع خدمت در شبکه بهداشت و درمان به مردم ارائه می‌شود، گفت: پارسال، بیش از ۱۶ هزار نفر از خدمات واحد مامایی بهره‌مند شدند.

حسن یعقوبی افزود: پارسال هزار و ۳۰۰ مشاوره در زمینه‌های سلامت روان، فرزندآوری و مهارت‌های زندگی زیرنظر مرکز جامع خدمات درمانی شهید مدنی شهرستان تویسرکان ارائه شد.

دیگر خبرها

  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • پروانه یکپارچه شبکه و خدمات به سه اپراتور ارتباطی اعطا شد
  • نشست برنامه‌های هفته سلامت تویسرکان
  • تعرفه هزینه خدمات هوشمند با ابلاغ مجلس اعمال می‌شود