Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:49:08 GMT

داوری ها نبود؛ رئال حالا صدرنشین لالیگا بود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۵۸۷

داوری ها نبود؛ رئال حالا صدرنشین لالیگا بود

مدیر رئال مادرید معتقد است امسال از ناحیه داوری ضربه فراوانی متحمل شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس رئال مادرید و سویا که حواشی داوری زیادی داشت، با تساوی 2-2 تمام شد.

اوج بازی دقیقه 75 بود. در یک دقیقه جریان و روند بازی به یکباره عوض شد. روی یک ارسال ادر میلیتائو در جدال برای دفع توپ با دست به توپ ضربه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دست راست او بیش از اندازه باز بود و توپ با برخورد به آن از محوطه جریمه دور شد و روی همین توپ کریم بنزما تک و تنها روانه دروازه سویا شد.

او با یاسین بوبنو گلر سویا تک به تک شد، او را دریبل زد و سپس سرنگون شد تا داور بازی مونوئرا مونته رو اعلام پنالتی کند اما بازیکنان سویا روی صحنه قبلی اعتقاد به پنالتی داشتند.

 

 

 

 

وی ای آر با دخالت در این صحنه از داور خواست تا برای بازبینی به کنار زمین برود. پس از دقایقی در نهایت نظر داور عوض شد و برای سویا اعلام پنالتی کرد. به این ترتیب پنالتی رئال پس گرفته و به سویا داده شد.

ایوان راکیتیچ پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت تیبو کورتوا موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

 

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال هم مثل دیگر رئالی ها از تصمیم داور عصبانی بود و در پایان بازی گفت:« در مورد این صحنه ها امسال خوش شانس نبوده ایم. در موضعیت هایی مشابه برای ما پنالتی نگرفته اند ولی امشب به ضررمان پنالتی اعلام شد.

این تصمیم داور کاملا می تواند روی سرنوشت قهرمانی لالیگا موثر باشد. پنالتی واضح ما را پس گرفتند و به سویا دادند. در بازی هایی از همینفصل، مشابه همین برخورد توپ به دست را برای ما پنالتی نگرفه اند؛ در غیر این صورت ما می توانستیم حالا صدرنشین باشیم. این باعث شده تا کمی فضای ناآرامی در باشگاه ایجاد شود. ما در صدر نیستیم و دلیلش مشکلات داوری است.»

 

 

 

 

اعتراض رسمی باشگاه:« تمرکزمان روی سه بازی پایانی است و باید همه را پیروز شویم. در باشگاه به این قضیه فکر می کنیم.»

 

 

 

 

رئال مادرید سویا امیلیو بوتراگنو (رئیس بخش ارتباطات)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد. 

شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند. 

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی روی دو صحنه مشکوک بود که در یکی از آنها معتقد بودند توپ از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده و دیگری صحنه‌ای بود که برخورد کوبارسی با واسکز باعث شد داور در سوتش بدمد و یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام کند که در نهایت منجر به گل اول و مساوی این تیم شد. 

اما بسیاری از هواداران بارسا با اشاره به اتفاقاتی که پیش از این رخ داده بود، مدعی شده‌اند که این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی در این فصل رخ می‌دهد و بسیاری از تیم‌ها مانند لایپزیش در لیگ قهرمانان و اتلتیکو مادرید، والنسیا و آلمریا هم در طول این فصل در دیدار برابر رئال از عملکرد داوری ضربه خورده و به آن معترض بوده‌اند. 
 

هرچند در بسیاری از موارد، کمک داور ویدیویی و کارشناسان داوری هم تصمیمات گرفته شده را تایید کردند اما جنجال و حواشی ایجاد شده در جریان بازی در این فصل بارها به سمتی رفته که این تصور را به وجود آورده که داوران در بعضی از صحنه‌ها به سود رئال مادرید سوت زده‌اند.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • عصبانیت جرارد پیکه: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ توپ از خط رد شد!
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!