Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین ‌با بیان اینکه رزمایش "مواسات و همدلی مؤمنانه" در طول سال ادامه داشته باشد، گفت: رسانه‌ها با جدیت در میدان انعکاس اخبار مواسات و همدلی مؤمنانه حضور دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم توزیع 8 هزار بسته کمک معیشتی که تحت عنوان احسان رمضان در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه دینی مومنان است که در تمام ایام سال به ویژه در ماه مبارک رمضان دست فقرا و نیازمندان را بگیرند و برای گرفتاری مردم پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید علاوه بر دعا کردن برای رفع گرفتاری و مشکلات مؤمنان و همه محرومان و مستضعفان، پای کار کمک و دستگیری هم بیاییم و کارهای جدی در این راستا انجام دهیم. رسول اکرم(ص) سفارش کرده‌اند در ماه رمضان بیشتر به فکر فقرا و نیازمندان باشید و آنچه در ماه رمضان وظیفه ما می‌شود، بعد ماه رمضان هم باید مواظبت و مراقبت کنیم تا ادامه پیدا کند.

پنجمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیروی انتظامی استان کرمان به روایت تصویرامام جمعه کرمان: رزمایش کمک مؤمنانه نیروی انتظامی اقتدار و عطوفت پلیس در کنار هم را به تصویر کشیدآغاز پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی؛ 10هزار بسته معیشتی در کردستان توزیع می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در ماه رمضان انس با قرآن بسیار سفارش شده است اما این موضوع نیز مورد تأکید قرار دارد که تلاش کنیم انس با قرآن در تمام طول سال ادامه پیدا کند و فقط محدود به زمان خاصی نباشد تا بهره کامل را از کلام وحی ببریم؛ همانطور که در باب کمک به نیازمندان نیز سفارش شده است که در تمام طول سال ادامه یابد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در این شرایط گرانی و مشکلات اقتصادی جمع‌آوری و توزیع بسته های معیشتی بسیار ارزشمند است که از سوی نهادهای مختلف و با محوریت مساجد، ائمه جماعات صورت می‌گیرد و قدردان این اقدامات ارزشمند هستیم.

وی با تقدیر از حضور رسانه‌ها در میدان انعکاس اخبار مواسات و همدلی مؤمنانه، گفت: رسانه‌ها، عکاسان و خبرنگاران و صدا و سیما زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا این اقدامات با برکت به مردم انتقال داده شود و همواره چشم بینای خیرین هستند.

در ابتدای این برنامه آقای سیدمهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در این مرحله هشت هزار بسته کمک معیشتی تحت عنوان احسان رمضان و به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین در بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواسات و همدلی مؤمنانه طول سال ادامه ماه رمضان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین