Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله بیاتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر لزوم بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گقت: تلاش برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همگان افراد و احزاب است.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و شهردار قم گفت: این عملکرد خوب به طور قطع در رای نهایی و مشارکت مردم نیز اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر و سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم افزود: با وجود اینکه سفارش هایی برای انتخاب برخی افراد در لیست نهایی این شورا برای انتخابات وجود داشت ولی این سفارش ها در انتخاب افراد ترتیب اثر داده نشده است.

بیاتی با بیان اینکه شورای اصولگرایان قم به جز برای شهر قم برای سایر شهرهای تابعه استان لیست اعلام نمی کند، ادامه داد: فرایند بسته شدن لیست نهایی کاندیداهای مورد نظر شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم برای انتخابات شورای شهر قم بر اساس یک روند منطقی و کارشناسانه بوده است.

وی با بیان اینکه در دوره های گذشته مردم از لیست شورای هماهنگی قم استقبال کردند و اکثریت لیست این شورا توانسته مورد اعتماد مردم در انتخابات قرار گیرد، گفت: فرایند کار این شورا برای انتخاب افراد متخصص به بزرگان استان اعلام و نظر آنها برای انتخاب افراد متخصص، متعهد و کاردان گرفته شده است.

بیاتی افزود: همه اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم که برای انتخابات ششمین دوره شورا ثبت نام کرده اند، تایید صلاحیت شده اند که این نشان از فضای سالم حاکم بر شورای شهر قم  در دوره گذشته داشته است ضمن اینکه عملکرد خوب این شورا توانسته رضایت مردم را جلب کند.

وی با اشاره به اقدام های انجام شده شورای اصولگرایان قم برای تهیه لیست نهایی کاندیداهای شورای شهر قم گفت: هفت نفر از اعضای شورای اصولگرایان به عنوان کمیته انتخابات این شورا انتخاب شدند و این کمیته با برگزاری  ۳۰ جلسه در قالب ۸۰۰ نفر ساعت طی هفته های اخیر توانسته ضمن تبیین شاخص ها، رزومه کاندیداها را اخد و باگزاری مصاحبه، لیست ۱۳ نفره خود را نهایی کند.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هاهماهنگی اصولگرایان استان قم ادامه داد: کارنامه عملکردی ۱۰۳ نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر قم بررسی شد و با توجه به رزومه و شاخص های تعیین شده، از این تعداد با  ۴۹ نفر از جمله هفت روحانی و پنج تن از بانوان ثبت نام کننده برای شورا مصاحبه انجام شده است.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هاهماهنگی اصولگرایان استان قم با اشار به سطح بندی ۴۹ کاندیدای مصاحبه شوند توسط این شورا گفت: بر اساس رای گیری اعضای کمیته انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم، ۲۱ نفر در اولویت اول ، ۲۰ نفر در اولویت دوم و هشت نفر در اولویت سوم انتخاب شدند.

وی گفت: بر اساس تصمیم صورت گرفته شده یک روحانی و یک خانم در لیست نهایی شورای هماهنگی اصولگریان برای انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم قرار گرفته است که با مصاحبه انجام شده این افراد تعیین شدند.

بیاتی با اشاره به تعیین ۳۰ شاخص برای انتخاب کانیدداهای لیست شورای اصولگرایان گفت: اعتقاد به کار جمعی، پاکدست و امانت دار بودن، ساده زیستی، مردم داری، مقبولیت اجتماعی، آشنایی با مقرارت و ضوابط شورا و شهرداری، داشتن سوابق تحصیلی و تخصصی مرتبط با وظایف مدیریت شهری، تجربه مدیریتی شهر، داشتن سابقه و روحیه فعالیت جهادی، جوان گرایی از جمله شاخص های تعیین شده برای انتخاب کاندیداهای نهایی شورای اصولگرایان است.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هاهماهنگی اصولگرایان استان قم، گفت: میانگین سنی فعلی اعضای شورای اسلامی شهر قم ۵۱ سال است که با توجه به رویکرد جوانگرایی شورای هماهنگی اصولگرایان قم، این میانگین به ۴۵ سال کاهش یافته است.

بیاتی، با بیان اینکه برای انتقال تجربیات تصمیم گرفته شد تا از شورای فعلی شهر قم، پنج نفر در لیست ششمین دوره شهر قم قرار گیرد، اظهار داشت: از شورای شهر کنونی، پنج نفر در لیست باقی مانده است و هشت کاندیدای جدید به لیست نهایی شورای اصولگرایان قم انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این گمانه زنی که لیست این شورا از قبل بسته شده بود نادرست است و لیست نهایی این شورا طی جلسات متعدد و انجام مصاحبه با کاندیداهای مختلف با نظر نهایی کمیته انتخابات و رای نهایی اعضای شورای هماهنگی تعیین شده است.

بیاتی گفت: ۱۲ نفر از افراد تعیین شده در کمیته انتخابات شورای هماهنگی در جلسه شورای اصولگرایان رای آورد و یک نفر دیگر نیز که مورد اجماع اعضا نبود، جایگزین شد، که با این اقدام لیست ۱۳ نفره شورای اصولگرایان استان برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم نهایی شد.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هاهماهنگی اصولگرایان استان قم گفت: در لیست نهایی شورای اصولگرایان چهار نفر دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته های عمران، ترافیک، حقوق و کشاورزی هستند.

بیاتی ادامه داد: چهار نفر از اعضای کمیته انتخابات شورای اصولگرایان از اعضای سابق شورای اسلامی شهر قم بوده اند که این موجب شده تا این کمیته دارای تخصص و شناخت کافی نسبت به وظایف و کارکردهای شورا دارند.

بیاتی، اظهار داشت: افراد حاضر در لیست شورای اصولگرایان پایه رای و وجهه اجتماعی دارند و سایر افراد نیز دارای مقبولیت اجتماعی هستند ضمن اینکه انتخاب افراد از مناطق مختلف شهر از دیگر معیارها برای انتخاب کاندیداهای نهایی این شورا بوده است.

وی افزود: یکی از اقدام های انجام شده، گرفتن تعهدات از اعضای این لیست است تا اگر در دوره مسئولیت آنها فرصتی برای گرفتن مسئولیت در سمت های بالاتر برای آنها فراهم شد، تصمیم گیری در خصوص آن را پس از مشورت با شورای اصولگرایان انجام دهد.

سخنگوی کمیته انتخابات شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با تاکید بر اینکه این شورا در وظایف قانونی اعضای شورای اسلامی شهر از جمله تعیین شهردار و تقسیم مسئولیت ها توسط اعضا هیچگونه دخالتی ندارد، گفت: به نظر ما شهردار کنونی قم، شهردار موفق است و عملکرد خوبی در دوران مسئولیت خود در این شهر داشته است و اگر در ادامه نیز در خدمت ایشان باشیم برای قم می تواند مفید باشد.

وی با اشاره به تعهد این شورای از کاندیداهای نهایی ششمین دوره شورای اسلامی شهر قم گفت: سوء استفاده نکردن از موقعیت، در خدمت شورای شهر بودن، قبول مسئولیت دیگر با نظر شورای اصولگرایان و همچنین پذیرش نظارت این شورا بر عملکرد آنها در دوران مسئولیت از جمله تعهداتی است که از کاندیداهای نهایی این شورا اخذ شده است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود./

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ قم شورای اسلامی شهر قم پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ قم شورای اسلامی شهر قم انتخابات ۱۴۰۰ قم شورای اسلامی شهر قم اخبار کنکور هماهنگی اصولگرایان استان قم شورای هماهنگی اصولگرایان شورای اسلامی شهر قم شورای اصولگرایان کاندیداهای نهایی برای انتخابات اصولگرایان قم انتخاب افراد برای انتخاب نهایی شورای اعضای شورای ششمین دوره لیست نهایی دوره شورا شورای شهر انجام شده تعیین شده شاخص ها قم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2024 هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

با اعلام این لیست رسما مشخص شد که امیر غفور و سید محمد موسوی انصراف خود را از حضور در تیم ملی اعلام کرده و در لیگ ملت‌ها غایب خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!