Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:30:52 GMT

راشل کوری دختر جوان آمریکایی که زیر بلدوزر اسرائیلی‌ها جان داد + انیمیشن

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۶۱۸۴۲

راشل کوری دختر جوان آمریکایی که زیر بلدوزر اسرائیلی‌ها جان داد + انیمیشن

‍‍‍‍‍‍

انیمیشن کوتاه «راشل کوری»درباره نحوه شهادت این دختر جوان که در مارس ۲۰۰۳ توسط اسرائیلی‌ها به شهادت رسید، منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انیمیشن کوتاه «راشل کوری» توسط معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین منتشر شد.

در این انیمیشن کوتاه که به نحوه شهادت راشل کوری، شهیده راه مقاومت فلسطین پرداخته شده است، گوشه‌ای از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی به تصویر کشیده شده که علاوه بر قتل و غارت مردم مظلوم فلسطین، دست به کشتار گروه‌های صلح طلب نیز زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید راشل کوری دختر جوان آمریکایی است که در 16 مارس 2003 در فلسطین در حالی که با دوستانش به سیاست رژیم صهیونیستی در تخریب منازل مردم فلسطین اعتراض می‌کرد، مظلومانه توسط بلدوزر اسرائیلی زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

ترور سردار سلیمانی، تله ترامپ برای واداشتن کشورهای منطقه به مذاکره با آمریکا+ فیلممعامله‌ای که به قیمت عزل ترامپ از ریاست جمهوری تمام شد! + فیلم

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل راشل کوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جوان‌ها از پیرها غمگین‌تر هستند؟

 پزشک ارشد آمریکایی هشدار داده است که نسل Z با یک بحران میانسالی مواجه است که بخشی از آن ناشی از قرار گرفتن مداوم آنها در معرض رسانه های اجتماعی است.

دکتر ویوک مورتی، روانشناس آمریکایی در مورد یک نظرسنجی جهانی درباره سلامتی هشدار می‌دهد که افراد 15 تا 24 ساله به طور فزاینده‌ای نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر غمگین‌تر هستند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، وی گفت که اجازه دادن به کودکان برای استفاده از رسانه‌های اجتماعی مشابه دادن دارویی است که شاید در نگاه اول خطرناک نباشد ولی در بلندمدت به سلامت آنها آسیب می رساند.

پزشک ارشد آمریکایی هشدار داد که جوانان نسل امروز به طور حتم با بحران میانسالی مواجه خواهند شد. آمار عجیب و جالب نسل z آمریکایی با همسالان خود در کشور مکزیک رتبه پایین‌تری از شادی نشان می‌دهد.

آمارها نشان می‌دهد که نوجوانان آمریکایی به طور متوسط نزدیک به پنج ساعت در روز را در رسانه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و یک سوم آن‌ها در شب‌های هفته روی دستگاه‌ها تا نیمه‌شب بیدار می‌مانند.

ثابت شده است که در وضعیت فعلی جمعیت جهان اقشار مسن‌تر نسبت به جوان‌ترها شادتر هستند و این آمار تقریباً در تمام کشورهای جهان یکسان است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • انیمیشن «آوای ابرها» قصه کودکان مظلوم غزه/ کودکانی که نمی‌میرند
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • وال‌استریت‌ژورنال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • وال‌استریت‌ژرونال: آمریکا در پشت‌پرده با عملیات اسرائیل در رفح موافق است
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • چرا جوان‌ها از پیرها غمگین‌تر هستند؟
  • برشی کوتاه از زندگی یک طراح داخلی در غزه | ببینید